Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو ترجیح می دهد ژروم بواتنگ در تیم بماند؛ او همچنین دلایل کافی ای برای عدم حضور رودی در تیم را نیز بیان کرد.

طرفداری - ساعتی پیش (شنبه) دو تیم بایرن مونیخ و اس وی دروترسن از سری بازی های ها دور اول جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف هم رفتند. دیداری که در نهایت باواریایی ها با تک گل روبرت لواندوفسکی آن را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، نیکو کواچ در پایان این مسابقه درباره بازی تیمش صحبت کرده است:

بازی دشواری را پشت سر گذراندیم. همیشه اولین دور دی اف بی پوکال این گونه است. نمی خواستیم بازی این گونه پیش برود اما مهم ترین چیز این بود که صعود کنیم. این بازی به ما هشدار این را داد که هنوز نیاز به پیشرفت داریم. می خواهم از تیم دروترسن بابت بازی خوبشان تبریک بگویم. آن ها واقعا خوب جنگیدند و اشتیاق زیادی داشتند.

بواتنگ:

تا بسته شدن نقل و انتقالات تابستانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما من فرض می کنم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و ترجیح هم می دهم، چنین باشد. او امروز بسیار خوب کار کرد و از این که بدون هیچ مصدومیتی بازی را به پایان بردیم، خوشحالم.

غیبت سباستین رودی:

در حال حاضر من 19 بازیکن آماده را در اختیار دارم. 3 نفر هم در خانه هستند و 2 نفر مصدوم داریم. این بار رناتو، رودی و خامس استراحت کردند. چیز دیگری نمی توانم بگویم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیآلمانبایرن مونیخنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: اس وی دروترسناس وی دروترسن-بایرن مونیخنیکو کواچژروم بواتنگسباستین رودینقل و انتقالات بایرن مونیخدی اف بی پوکال برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر کواچ: به تیم دروترسن بابت نمایش خوبشان تبریک می گویم؛ انتظار دارم بواتنگ در تیم بماندفیلیپه لوئیس درخواست جدایی از اتلتیکومادرید را داده و می خواهد راهی پاری سن ژرمن شوددانلود؛ گل ها و مهارت های برتر ساموئل کاستیخو در لالیگادانلود؛ مهارت های برتر لوک شاو با پیراهن منچستر یونایتد (قسمت اول)رسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بازی منچسترسیتی-هادرزفیلد تاون؛ قهرمان به خانه باز می گرددخلاصه بازی چلسی 3-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس 2018/19)الگری: به این پیروزی سخت نیاز داشتیم تا بدانیم نباید سری‌ آ را دست‌کم بگیریم؛ رونالدو عملکردی فوق العاده داشتمجید صالح: روند تیمی فجرسپاسی رو به رشد بوده است؛ در تیم کنونی 15 بازیکن بومی داریمدانلود؛ ویدیو جالب منچستر سیتی از سرعت بالای کایل واکرماتزاری: تورینو مقابل رم نمایش فوق العاده ای خواهد داشت؛ می خواهیم رم را متوقف کنیمچلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجگل مارکوس آلونسو به آرسنال (چلسی 3-2 آرسنال)خلاصه بازی کیه وو ۲-۳ یوونتوس (سری آ ایتالیا)گل برناردسکی به کیه وو (کیه وو 2-3 یوونتوس)درگیری در لیگ برتر فوتسال بانوان؛ یک دختر فوتسالیست مجروح شد (عکس)کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!خلاصه بازی گنگام 1-3 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه-2018/19)رسمی؛ ترکیب تیم های لاتزیو و ناپولیگل لئوناردو بونوچی به کیه وو (کیه وو 2-2 یوونتوس) بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟مورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیستپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالحفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!پیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)اسپالتی: پنج تیم می توانند یوونتوس را در این فصل به چالش بکشند؛ اینتر می تواند هر حریفی را شکست دهدرسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزآنچلوتی: از بردن و کسب عناوین قهرمانی خسته نشده ام؛ دی لورنتیس، مرد خوش قولی استفاکس اسپورت مکزیک؛ کی روش، گزینه هدایت تیم ملی مکزیک؛ کی روش با نمایندگان مکزیکی دیدار کردفاکس اسپورت مکزیک؛ کی روش، گزینه هدایت تیم ملی مکزیک؛ کی روش با نمایندگان مکزیکی دیدار کرد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون

منچسترسیتی قرار است مقابل یکی از تیم های جذاب این فصل لیگ برتر انگلیس، یک بازی بسیار مهم برگزار کند. 

طرفداری | در جریان دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، برایتون از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در استادیوم آمکس میزبان منچسترسیتی است. در این مطلب نگاهی داریم بر ترکیبی که احتمالا روبرتو دزربی و پپ گواردیولا در این بازی از ابتدا به زمین خواهند فرستاد. قضاوت این بازی هم بر عهده جرد ژیلت خواهد بود. 

ترکیب احتمالی برایتون و منچسترسیتی

برایتون (1-3-2-4): فربروخن | خولیو، دانک، فن هکه، فلتمان | بالبا، گروس | پدرو، مودر، آدینگرا | ولبک 

منچسترسیتی (1-4-2-3): ادرسون | واکر، دیاز، گواردیول | دوکو، رودری، آکانجی، گریلیش | سیلوا، دی بروین | آلوارز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید