Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@04:06:06 GMT

نتایج دیدارهای لیگ دسته یک فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۷۴۸

نتایج دیدارهای لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش پارس نیوز، 

نخستین روز رقابت های هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران با برگزاری ۲ بازی و البته مسجل شدن سقوط نفت تهران به لیگ دسته ۳ آغاز شد. از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز(شنبه) تیم های گل گهر سیرجان و مس کرمان در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان ، دربی کرمان را برگزار کردند که در نهایت شاگردان وینگو بگوویچ با نتیجه ۲ بر یک هم استانی خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که با استقبال پرشورمردم سیرجان همراه شده بود میزبان توانست با گل های پیمان رنجبری(۸) و امین پورعلی(۳۸) در مقابل تک گلی که سجاد حیدری(۷۷) برای مس به ثمر رساند حریف را شکست دهد تا گل گهر با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم اراک به صدر جدول برسد. شاگردان نادر دست نشان هم با تحمل این شکست تا پیش از آغاز روز دوم این هفته با ۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در دیگر بازی امروز(شنبه) تیم فجرشهید سپاسی شیراز در ورزشگاه تازه تاسیس پارس میانرود میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

نبرد سرد و کسل کننده فجر و آلومینیوم در طول ۹۰ دقیقه گلی دربر نداشت تا در نهایت شیرازی ها شکست هفته پیش را فراموش کرده و اولین امتیاز فصل را دشت کنند. فجر اکنون در رده نهم قرار دارد. شاگردان محمد ربیعی هم با تک امتیازی که مقابل فجر کسب کردند ۴ امتیازی شدند و موقتا در جایگاه دوم ایستادند.

آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ یک قرار بود از ساعت ۱۸ بین شهرداری تبریز و نفت تهران برگزار شود که نفتی ها مانند هفته پیش در این بازی هم به میدان نرفتند تا طبق قانون سقوط این تیم ریشه دار به لیگ ۳ قطعی شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت فوتبال بازی نفت تهران جدول تساوی بدون گل نفت قانون تساوی بدون گل جدول شهرداری فوتبال فوتبال ایران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول