Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع یمن اعلام کرد که در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته، ۳۷۶ نفر از نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع یمن شامگاه شنبه در بیانیه‌ای از افزایش شمار کشته‌های ۴۸ ساعت اخیر ائتلاف سعودی به بیش از ۱۰۰ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه المسیره یمن، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با مقاومت خود در جبهه «الدُریهمی» واقع در غرب یمن، توانسته‌اند پیشروی نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در این جبهه را متوقف کنند.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است: «طی ۴۸ ساعت درگیری با متجاوزان در الدریهمی، ۱۴۰ نفر از متجاوزان و نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی کشته و ۲۳۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند».

وزارت دفاع یمن گفته که ۴۰ نفر از نیروهای «مزدور» ائتلاف در حال فرار بوده‌اند که عامدانه از سوی جنگنده‌های سعودی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

براساس این گزارش، نیروهای ائتلاف سعودی از سه محور به شهرستان الدریهمی حمله کردند که در هر سه محور شکست خوردند.

وزارت دفاع یمن همچنین از انهدام ۱۵ خودروی زرهی و نظامی خبر داد که در بین آن‌ها یک خوردوی «اوشکوش» ساخت آمریکا وجود دارد.

وزارت دفاع یمن سه‌شنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی برای اشغالی الدریهمی، این ائتلاف ۱۸۰ کشته و ۱۳۶ زخمی داده است.

ائتلاف متجاوز سعودی بعد از شکست اولین دور از عملیات نظامی در شهر و بندر الحدیده در خرداد ماه، از ۲۱ مرداد ماه، دومین عملیات خود را از جنوب الحدیده و منطقه الدریهمی آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تلفات سعودی یمن جنگ یمن و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود

به گزارش خبرنگار مهر، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اقتدار مثال‌زدنی نیروهای مسلح با همراهی و حمایت تام و تمام مردم عزیزمان در این عملیات نشان داده شد، اظهار کرد: همچنین این عملیات ضربه‌پذیری و سست و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و ثابت شد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده است.

وی اذعان کرد: ان‌شاء‌الله پیروزی‌های نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.

کد خبر 6080337

دیگر خبرها

  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس