Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که عملکرد خوب مدافعان این تیم، خیال هر دروازه‌بانی را راحت می‌کند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره پیروزی یک بر صفر پارس جنوبی مقابل استقلال اظهار داشت: بازیکنان ما عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط دفاعی ما فوق‌العاده بود و مقابل فشار دقایق آخر استقلال به خوبی مقاومت کرد و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

دروازه‌بان تیم پارس جنوبی در مورد اینکه استقلال در این مسابقه فرصت‌های زیادی برای به دردسر انداختن او ایجاد نکرد، گفت: من خیلی کم‌کار نبودم. در هر دو نیمه توپ‌هایی به پشت مدافعان ما آمد که خط دفاعی ما عملکرد خیلی خوبی داشت. این مدافعان مقابل هر دروازه‌بانی باشند، خیال آن دروازه‌بان راحت است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاگردان شفر مقابل پارس کمی مغرورانه بازی کردند، گفت: استقلال تیم خیلی خوبی بود، اما ما به خوبی از شرایط میزبانی استفاده کردیم. آنطور که برخی بازیکنان استقلال می‌گفتند، آب و هوای جم به آنها نمی‌ساخت. نمی‌توان گفت که استقلال مغرورانه بازی کرد. این تیم موقعیت‌هایی ایجاد کرد اما این ما بودیم که به خوبی دفاع کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

گوهری در پاسخ به این پرسش که آیا پارس می‌تواند امسال هم عملکرد خوبی مشابه فصل گذشته از خود نشان دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: پارس جنوبی سال گذشته یک تیم ناشناخته بود و تازه به لیگ برتر آمده بود. همه تیم‌ها فصل قبل به دید اینکه راحت ما را شکست می‌دهند، وارد زمین می‌شدند. هم امسال و هم سال گذشته نشان دادیم تیم خوبی در اختیار داریم. در این فصل هم پس از جدایی چند بازیکن اصلی، همه فکر می‌کردند که پارس ضعیف شده، اما تیم امسال ما از سال گذشته خیلی قوی‌تر است. تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم رتبه سال گذشته خود را ارتقا دهیم.

وی در مورد عملکرد خوب خود در دروازه پارس جنوبی و اینکه رحمان احمدی کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی پارس دارد، به تسنیم گفت: آقا رحمان ثابت‌ شده و در تیم‌های بزرگی به میدان رفته است. احمدی شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و من هم تلاش می‌کنم به خوبی جواب اعتماد تارتار و کادر فنی را بدهم. مهم این است که تیم پیروز شود، نه اینکه چه کسی بازی می‌کند. با این حال تلاش می‌کنم اعتماد کادر فنی را به نحو احسن پاسخ دهم.

دروازه‌بان تیم پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا به دعوت به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر، عنوان کرد: تلاش اصلی من برای موفقیت پارس جنوبی است،‌ اما صد در صد به این موضوع نیز فکر می‌کنم. سعی می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم و اگر در یکی دو اردو به تیم ملی دعوت شوم، مطمئنم می‌توانم خودم را به کادر فنی ثابت کنم.

انتهای پیام/

R1402/P1361/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران پارس جنوبی جم استقلال تهران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!

آفتاب‌‌نیوز :

بازی استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خودشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و یک قدم موثر به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در این میان نکته‌ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال واقع شده و قطعاً در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آن‌ها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب قبل از مسابقه است. آن‌ها تاکید دارند باید فضا در اطراف هتل محل اقامت استقلال به گونه‌ای مهیا شود که آرامش بازیکنان حفظ شده و خواب بازیکنان دچار مشکل نشود، چون در هفته‌های پایانی فصول گذشته بار‌ها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس افتاده که شب قبل از بازی‌ها در دیدار‌های خارج از خانه به واسطه هیاهو مقابل هتلشان به دردسر افتاده‌اند.

برای مثال جالب است بدانید استقلال چند سال قبل در کورس قهرمانی حضور داشت و در شهری البته غیر از تبریز باید به میدان می‌رفت. دقیقاً شب پیش ازآن بازی دو کامیون مرتب مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان تردد می‌کردند و به صورت خودجوش هرگاه نزدیک هتل می‌شدند بوق خود را به صدا در می‌آوردند! البته همانطور که گفتیم، این اتفاق در شهری غیر از تبریز به وقوع پیوست، اما استقلالی‌ها تاکید دارند باید طوری هماهنگ شود که فضا برایشان در تبریز کاملاً مهیا و عادلانه باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!