Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:33:34 GMT

زندانی: آزادم کنید تا دیه برادرم را بدهم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۹۵۰

پسر جوان که حدود دوازده سال پیش در جریان اختلاف مالی برادرش را با چاقو به قتل رسانده و به پرداخت دیه محکوم شده بود صبح دیروز با درخواست اعسار از قضات دادگاه خواست با توجه به اینکه توانایی پرداخت دیه را ندارد او را آزاد کنند.

به گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال 85 به‌دنبال درگیری خونین بین دو برادر در جنوب تهران شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری خانوادگی که چند دقیقه بیشتر طول نکشید برادر بزرگ‌تر به‌نام سعید در اثر ضربه چاقو برادر کوچک‌تر در دم جان باخت.

بهنام که برادر کوچک‌تر بود به اتهام قتل عمد بازداشت شد. او در تحقیقات جنایی گفت: برادرم چهارونیم میلیون تومان به من بدهکار بود وقتی از او پولم را می‌خواستم می‌گفت تو مجرد هستی و پول لازم نداری.... تا اینکه روز حادثه برسر همین موضوع ناخواسته باهم درگیر شدیم،من آنقدر عصبانی بودم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم و بدون اینکه بخواهم برادرم را که متأهل بود با ضربه چاقو زخمی کردم. من قصد کشتن او را نداشتم و این در اثر یک اتفاق پیش آمد.

بهنام پس از اعتراف به جنایت هولناکی که مرتکب شده بود به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و با توجه به رضایت مادرش، فرزندان مقتول هم از حق قصاص خود برای اعدام عمویشان گذشتند اما درخواست پرداخت دیه کردند.
بهنام صبح دیروز با درخواست اعسار از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری منتقل شد و از قضات خواست او را آزاد کنند. او گفت: من راننده خودروهای سنگین هستم و می توانم با کار کردن دیه برادرم را به برادر‌زاده‌هایم بدهم.

قضات پس از شنیدن درخواست متهم وارد شور شدند و بزودی دراین باره تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل برادر کشی دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE

چه افرادی پشت QR کدها هستند؟! به نظر جواب را پیدا کردیم.

به گزارش PWInsider تمام QR کدهایی که در شوهای اخیر WWE نشان داده شدند بخشی از سناریوی بازگشت گروهی جدید با الهام گرفتن از بری وایت فقید هستند.

طرفداری | طبق شنیده‌ها تا به این لحظه حضور بو دلس ( برادر واقعی بری وایت)، نیکی کراس، دکستر لومیس، جو گیسی و اریک روئن در این گروه قطعی به نظر می‌رسد. هنوز جزئیاتی از نقش هر یک از این افراد منتشر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • شرایط صدور دستور موقت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد