Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی دوومیدانی با 12 ورزشکار در بازی‌های آسیایی 2018 شرکت می‌کند. حضور چهره‌های شاخصی همچون احسان حدادی و حسن تفتیان در تیم دوومیدانی، بر امیدها افزوده تا این تیم در بازی‌های آسیایی به مدال‌های خوشرنگی دست یابد. سونیا احمدی خبرنگار

ایران آنلاین /     سپیده توکلی در پرش ارتفاع و الهام کاکلی در دو 200 متر تنها بانوان دوومیدانی ایران در جاکارتا هستند و توکلی با دو دوره حضور در بازی‌های آسیایی، باتجربه‌ترین دوومیدانی کار بانوان ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی دوومیدانی کار کشورمان در رشته پرش ارتفاع در خصوص اردوهای خود به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «پس از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، اردوهایم را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آغاز کردم. ابتدا اردوی دو هفته‌ای در کیش داشتم و بعد از آن در تهران به تمریناتم ادامه دادم. علاوه بر این در تورنمنت بین‌المللی بلاروس نیز حضور یافتم و با پرش یک متر و 78 سانتیمتری در جایگاه چهارم این مسابقات ایستادم. در کل اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتم.»

سپیده توکلی ادامه می‌دهد: «امسال را خیلی خوب آغاز کردم البته یک آسیب دیدگی جزئی داشتم که خوشبختانه برطرف شد و در حال حاضر شرایط بدنی‌ام خوب است و کاملاً برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده‌ام. رقبای اصلی من در بازی‌های آسیایی، حریفانی از ازبکستان و چین هستند که امیدوارم بالاتر از آنها بپرم.» او با حسرت از دوره‌های گذشته صحبت می‌کند: «من در سال‌های 2010 و 2014 در بازی‌های آسیایی حضور داشتم و در این دو رویداد تلاش کردم نتیجه خوبی بگیرم. در بازی‌های آسیایی اینچئون تا یک قدمی مدال پیش رفتم اما نشد که به مدال برسم. بعد از اینچئون، ماندنم در دوومیدانی تنها به‌خاطر پس گرفتن آن مدال بود. انگیزه زیادی دارم و امیدوارم در جاکارتا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورم.» این بانوی پرش ارتفاع که در لیگ طلایی دوومیدانی به رکورد قابل توجه یک متر و 80 سانتیمتر رسید، بیان می‌کند: «خدا را شکر در این رقابت‌ها خوب پریدم و پرش 80/1 برای هر مسابقه‌ای خوب است. امیدوارم شرایطم بهتر شود و بتوانم رکوردهایم را جابه‌جا کنم. البته هدفم در جاکارتا رسیدن به رکورد یک متر و 84 سانتیمتر است. رسیدن به این رکورد برایم کار خیلی سختی نیست و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.» توکلی به شرایط سایر دوومیدانی کاران کشورمان هم اشاره می‌کند: «اکثر بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند. شانس احسان حدادی و حسن تفتیان برای کسب مدال صد درصد است و علاوه بر این، چند نفر از بچه‌های تیم ملی هم نزدیک به کسب مدال هستند و شانس خوبی دارند. رکوردهای بچه‌ها خوب است و امیدواریم یک نتیجه تاریخی توسط تیم دوومیدانی ایران در جاکارتا رقم بخورد.» او در خصوص حمایت مسئولان ورزش از رشته دوومیدانی می‌افزاید: «متأسفانه دوومیدانی آن‌طور که باید حمایت نشده، بخصوص در بخش بانوان. ما برای کسب مدال در میادین بزرگی همچون بازی‌های آسیایی نیازمند حمایت‌های بیشتر هستیم اما در این دوره حمایت نشدیم.» صحبت‌های پایانی این بانوی پرش ارتفاع در خصوص اعزام بانوان دوومیدانی کار به جاکارتا است: «در دوره گذشته 3 دوومیدانی کار عازم مسابقات آسیایی شدند اما در این دوره تنها من و الهام کاکلی به این مسابقات می‌رویم. کسب مدال چه در بخش بانوان و چه آقایان، نیازمند حضور بیشتر ورزشکاران است اما متأسفانه با این تعداد اعزامی، شانس کسب مدال اصلاً زیاد نیست. دوومیدانی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده، مدال‌آوری مردان و بانوان هم بیشتر شده اما آرزویم این است که دوومیدانی امکانات لازم را داشته باشد، مسئولان ورزش کمبودها را ببینند و درصدد رفع آن باشند چرا که دوومیدانی کاران ایران پتانسیل افتخارآفرینی در آسیا و جهان را دارند. مدال نقره احسان حدادی در المپیک لندن این موضوع را ثابت کرده است.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است