Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع محلی در جمهوری دموکراتیک کنگو روز شنبه اعلام کرد نزدیک به 200 واحد مسکونی بر اثر آتش سوزی تصادفی در بوکاوو واقع در شرق این کشور ویران شد و صدها خانواده بی خانمان شدند.
 اواریست مانگابه، شهردار شهر ایباندا اعلام کرد آتش سوزی 197 واحد خانه را به طور کامل نابود و به حدود 40 واحد مسکونی دیگر خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آتش سوزی روز جمعه بر اثر آتشی که کودکان برای تهیه غذا روشن کرده بودند، روی داد.
این منبع اعلام کرد در کل 500 خانواده بر اثر این آتش سوزی بی خانمان شدند.
رادیو اوکاپی، رادیو سازمان ملل متحد نیز تایید کرد آتش سوزی همچنین درمانگاه اتوال دو کنگو را که تنها مرکز درمانی منطقه بود نابود کرده است.
دکتر پی یر کاسول، یکی از پزشکان درمانگاه در گفتگو با رادیو اوکاپی گفت "ما 50 بیماری را که از آنها مراقبت می کردیم، از درمانگاه خارج کردیم. داروخانه ما که همه داروهای آن بالغ بر پنج هزار دلار برآورد می شد، به طور کامل در آتش سوخت".
شهردار این شهر کوچک همچنین گفت آتش سوزی که بر اثر آتش گرفتن تشک ها گسترش یافته است، بعد از سه ساعت کنترل شد و هیچ قربانی نداشت.
آتش سوزی های زیادی در ماه های اخیر در مرکز استان کیوو جنوبی که ساختمان های مسکونی متراکمی در دامنه تپه های اطراف دریاچه کیوو در این استان وجود دارد، روی داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کنگو آتش سوزی مسکونی کودکان آتش بین الملل آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه خبر داد.

محمد جواد امیری گفت: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی  اورژانس تربت حیدریه وی ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان