Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@04:46:25 GMT

دلیل عجیب سوئیس از عدم اعطای حق شهروندی به زوج مسلمان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۴۳۳

دلیل عجیب سوئیس از عدم اعطای حق شهروندی به زوج مسلمان

خودداری زن و شوهر مسلمان از دست‌ دادن با جنس مخالف باعث شد تا به آنها حق شهروندی سوئیس داده نشود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های شهر لوزان واقع در جنوب غربی سوئیس پس‌ازاینکه یک زوج مسلمان از دست دادن با جنس مخالف خودداری کردند به آنها شهروندی سوئیس ندادند.

طرف سوئیسی متشکل از گروهی با سه عضو اعلام کرد به دلیل اقدام این زوج در احترام نگذاشتن به برابری جنسیتی به آنها حق شهروندی داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریگور یونود شهردار لوزان این خبر را تأیید کرده است.

دو سال پیش در موردی مشابه اقدام دو برادر سوری درباره خودداری از دست دادن با معلم خود واکنش‌های فراوانی را در سوئیس به دنبال داشت.

انتهای پیام/4077/4033

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه به رانندگان قانونمند

سرهنگ علی رضایی گفت: با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی برای مشارکت کاربران ترافیکی در حوزه رعایت دقیق مقررات و کاهش تصادفات در سفر‌های نوروزی، پویش اجتماعی نه به تخلف در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

وی افزود: عنوان کلی این طرح نه به تخلف رانندگی در سفر‌های نوروزی و شعار آن سالم برگردیم در نظر گرفته شده است و عموم شهروندان و رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودرویی را که در ایام نوروز پیمایش جاده‌ای داشته و فاقد تخلف می‌باشد، به شماره ۰۹۹۹۹۵۴۳۰۳۶ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال کنند تا پس از بررسی از سوی مرکز اجرائیات راهور فراجا، مشمول قرعه کشی و دریافت جوایز شوند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: برای این پویش، پوستری نیز طراحی شده که به منظور اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری شهروندان در حوزه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، جراید و تبلیغات محیطی منتشر می‌شود تا شاهد مشارکت حداکثری در این پویش و رعایت دقیق مقررات عبور و مرور در همه محور‌های درون و برون شهری باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد