Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@16:08:23 GMT

مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۵۱۶

مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی

نگهداری آب در ظرف مسی و نوشیدن آن در لیوان مسی باعث دفع گاز‌ها و رفع مشکل سوء هضم می‌شود، زیرا مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذا می‌شود.

- پیشگیری از پیری زودرس

مس ماده‌ای طبیعی برای جلوگیری از پدید آمدن چین و چروک در پوست بدن است، زیرا دارای آنتی اکسیدان‌های قوی است و می‌تواند سلول‌های پوستی را بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس همچنین حجم تولید ماده مِلانین را که محافظ پوست در برابر تابش خورشید است، افزایش می‌دهد و زخم‌ها را زودتر بهبود می‌بخشد.

- بهسازی گوارش بدن

نگهداری آب در ظرف مسی و نوشیدن آن در لیوان مسی باعث دفع گاز‌ها و رفع مشکل سوء هضم می‌شود، زیرا مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذا می‌شود. مس همچنین سم‌ها را از بدن دفع می‌کند خصوصاٌ اگر آب را در لیون مسی پیش از خوردن صبحانه بنوشی.

- کاهش وزن

آبی که در لیوان مسی نوشیده شود، نه تَنها سوء هاضمه را برطرف می‌کند، بلکه باعث بهبود سوخت و ساز بدن (متابولیسم) و کاهش وزن می‌شود. مس به بدن در تجزیه چربی و خلاص شدن از آن بسیار می‌کند.

- افزایش کارآئی مغز

مس باعث تولید ماده میالین می‌شود. ماده میالین مسئول ساماندهی سیستم عصبی مغز است و آب نوشیدن در لیوان مسی باعث افزایش قدرت مغزی و فکری می‌شود.

از لحاظ پزشکی نیز استفاده از لیوان مسی برای نوشیدن آب باعث نابودی سلول‌های سرطانی، التیام زخم‌ها و افزایش کارکرد قلب می‌شود.

ظروف مسی در سلامت آب آشامیدنی موثر است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ظرف مسی نوشیدن آب لیوان مسی پیری زودرس پیری زودرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

تین نیوز

با اجرای آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، در ابلاغیه‎ ای از جانب ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شرکت با موضوع «افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی» گفته شده است که بر اساس مصوبه هئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط موردنیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت. به این ترتیب، قیمت گواهی اسقاط این خودروها معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است که مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده سازی شده و آیتم ماده 10 قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای همه تعهدات الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نوشیدن آب داغ باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!