Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین افضلی نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش بسیج در کشف انبار‌های احتکار کالا عنوان کرد: بسیج نیرویی مردمی و دارای اطلاعات میدانی بسیار زیاد و وسیعی است که در نقاط مختلف کشور نیرو دارد، بنایراین نقش موثری در کشف انبار‌های احتکار کالا ایفا می‌‏کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بسیج نسبت به بخش‏های دیگر نقش موثرتری در راستای شناسایی و کشف محل‎های انبار کالا ایفا می‏کند، و به کمک آن گزارشاتی در این مورد جمع آوری شده و در اختیار مراجع ذیربط قرار می‏گیرد که در صورت غیرقانونی بودن اقدامات با آن‏ها برخورد قانونی خواهد شد.
افضلی در پایان گفت: بسیج با وسعت بسیار زیاد در تمام بخش‏ها نیرو دارد که بیشتر این نیرو‌ها از جنس مردم هستند بنابراین کمک زیادی به کشف انبار‌های احتکار کالا می‎کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم

این منطقه که وسعت آن ۵۳۰ هکتار است به دره بیدبالا معروف است و ۱۰۰ هکتار از وسعت آن پوشیده از لاله واژگون یا همان اشک مریم است.


لاله‌ها از اواسط اردیبهشت شروع به رشد می‌کنند و تا اواسط خرداد نیز به بذردهی می‌رسند و بیشتر به رنگ قرمز هستند.


روستای دره بیدبا فاصله ۲۰ کیلومتری درشمال غرب داران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد