Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست.

‌به گزارش ایسنا،‌ امیر قادری شامگاه شنبه(27 مرداد) در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان همیاری شهرداری‌ها و پست بانک، تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری‌ها اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات با سود 4 درصد به اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری اختصاص می‌یابد و می‌تواند کمک مهمی به وضعیت کنونی شهرداری‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست و باید از آن استفاده کرد.

وی بر توجه به کار در حوزه بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هر یک از استان‌ها اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داده و بیشتر تلاش کنند، بودجه بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

قادری ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در راستای دریافت قیر شهرها، تفاهم نامه‌ای منعقد کرده و هر شهری که در این زمینه بیشترین فعالیت را داشته باشد، بیشترین بهره را می‌برد.

وی بر ضرورت آموزش نیروهای شهرداری تاکید کرد و گفت: افزایش سطح علمی کارکنان شهرداری ضروری است و به همین منظور باید آموزش را به طور جدی مورد توجه قرار داد.

قادری به مطرح شدن لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها اشاره کرد و از شهرداران شهرهای مختلف استان خواست تا نظرات خود را در این مورد ارائه دهند.

وی در خصوص استخدام‌های انجام شده در شهرداری‌ها نیز، عنوان کرد: هریک از شهرداری‌ها به نیرو نیاز دارد باید نیاز خود را به استانداری اعلام کند و استانداری نیز از طریق وزارت کشور آن را پیگیری کند تا هم عدالت رعایت شود و هم افراد متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بافت فرسوده منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده برنامه ۲ ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه نوسازی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد در آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

عطایی بیان کرد: با توجه به آمار ثبت شده، افزون بر ۷۵ درصد برنامه ۲ ساله در آذربایجان غربی در خصوص نوسازی بافت فرسوده به مرحله اجرا رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوب در حوزه بازآفرینی شهری، اختصاص بسته‌های تشویقی است که در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

عطایی در خصوص طرح کلید به کلید نیز گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌رود.

کد خبر 6094757

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است