Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:51:13 GMT

نقوی‌حسینی: پیشنهاد مذاکره آمریکا بازی کثیفی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۹۴۰

نقوی‌حسینی: پیشنهاد مذاکره آمریکا بازی کثیفی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران را بازی کثیف دولت آمریکا دانست و گفت: البته ایران اهل گفت‌وگو و مذاکره است، ولی زمانی که بتواند جلوی فضاسازی‌ها و برخوردهای مزدورانه و فریبکارانه آمریکا را بگیرد، آنگاه می‌تواند مذاکره را انجام دهد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها دست به بازی کثیفی زده و می‌خواهند که با افکار عمومی بازی‌های بدی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با تمام خصومتی که علیه ما دارند و با تجربه عهدشکنی در مذاکره و گفت‌وگو پیشنهاد مذاکره به ایران را مطرح کردند که پشت پرده آن مشخص است.

وی افزود: همه دنیا مذاکرات برجام را رصد کرد، این‌که در نهایت توافقی صورت گرفت، اما آمریکایی‌ها دو سال مذاکره و دو سال و نیم اجرای برجام را زیرپا گذاشته و از آن خارج شدند. بعد در افکار عمومی مانور مذاکره سر می‌دهند. پس تکلیف مذاکره با آمریکا مشخص است. البته اگر ایران به آن اقتداری برسد که بتواند جلوی این هوچی‌گری‌ها و فضاسازی‌ها و برخوردهای مزدورانه و فریبکارانه با ملت‌ها را بگیرد، این کار را انجام می‌دهد، چون ایران با همه کشورهای دنیا مذاکره و گفت‌وگو می‌کند و اهل منطق و گفت‌وگو از طریق مذاکره است. استثنا رژیم صهیونیستی است که ما به رسمیت نمی‌شناسیم و آمریکا که به مذاکرات پایبند نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رسیدن به اقتدار لازم برای مذاکره با آمریکا را منوط به فعالیت همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه دانست و توضیح داد: کشور ما در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، دفاعی، نظامی، رسانه‌ای، تکنولوژی و الکترونیک باید صاحب اقتدار باشد و زمینه‌های اقتدار را فراهم کند. ما باید به توانمندی‌های خوب دست پیدا کرده تا به آن اقتدار لازم برسیم.

نقوی حسینی نقش دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه را بسیار مهم خواند و گفت: همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه باید برای رسیدن به این اقتدار تلاش کنند. ملت ایران ملتی باهوش و با استعدادی است که نشان داده می‌تواند دست به کارهای بزرگی زند. قطعا ما می‌توانیم به توانمندی‌های بسیار زیادی دست پیدا کرده و با آن کشور را رو به جلو پیش ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام برجام مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تحمل حضور آمریکا در آب‌های خلیج فارس وجود ندارد و باید دیر یا زود از این منطقه خارج شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در سالروز گرامیداشت ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز اظهار داشت: سالروز ارتش دلاور و قهرمان در روزهایی که اوج قدرت و صلابت ملت و نیروهای مسلح ما در بهترین زمان به نمایش گذاشته شد این روز بزرگ را گرامی می‌داریم. 

وی با یاد کردن از فرماندهان شهید ارتش افزود: امروز افتخار نیروهای مسلح ما و تولید قدرت و اقتدار ما در گروی فرماندهی فرمانده کل قوا و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان است. 

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز ارتش مقتدر ما در کنار سایر نیروهای مسلح در ایجاد و تولید قدرت عظیم و به وجود آوردن ایران قوی نقشی تعیین کننده ایفا می کند. 

وی تصریح کرد: نقش امروز ارتش در تولید قدرت، بازدارندگی و ایجاد هژمونی جهانی بر کسی پوشیده نیست، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته در حالی که دشمنان ما همچون گرگ زوزه می کشند اما جرات ورود به این سرزمین شیران را ندارند با صلابت و اقتدار به پیش می‌رود و تولید قدرت می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نیروهای مسلح ما، ارتش و سپاه قهرمان ملت و چشم و چراغ ایران اسلام و ستون انقلاب هستند، دشمنان بیش از هر زمانی قدرت و اقتدار را در نیروهای مسلح ما می‌بینند. 

وی ادامه داد : قدرت‌نمایی ارتش در آب‌های بین‌المللی در کنار سواحل کارائیب و مناطقی که حیاط خلوت آمریکایی ها بود نشان از اقتدار ایران اسلامی است، آمریکایی ها بدانند اگر در کنار مرزهای ما پایگاه احداث کرده‌اند باید بدانند که از این به بعد باید نیروهای ما رادر کنار سواحل و مرزهای خود در آب‌های بین المللی ببینید. 

‌عبادی‌زاده گفت: هر اقدامی از سوی بدخواهان نظام از جمله آمریکای جنایتکار صورت گیرد به شدیدترین شکل پاسخ می‌دهیم دشمنان می‌دانند حضور آنها در منطقه ما یعنی حضور ما در منطقه آنها و تمام تحرکات آنها در منطقه زیر نظر است. 

وی اظهار داشت: تحمل حضور آمریکا در آب‌های خلیج فارس وجود ندارد و باید دیر یا زود از این منطقه خارج شوند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران