Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@07:54:47 GMT

«شما که غریبه نیستید» به چاپ بیست و هفتم می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۲۱۰

«شما که غریبه نیستید» به چاپ بیست و هفتم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر انتشارات معین از ارائه چاپ بیست و هفتم کتاب «شما که غریبه نیستید» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی خبر داد.

 

لیما صالح رامسری مدیر انتشارات معین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید این نشر گفت: به‌تازگی کتاب «گزیده بهترین آثار جابربن‌حیان در کیمیاگری» را به چاپ رسانده‌ایم که اثری ترجمه و تالیفی از محمدرضا توکلی صابری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شخصیت از جمله حکمای مسلمان بوده که در حوزه‌های فلسفه، علوم انسانی و علوم تجربی و... صاحب اثر است. کیمیاگری هم یکی از حوزه‌هایی است که جابربن‌حیان روی آن کار کرده و محمدرضا توکلی صابری در کتاب مورد نظر، گزیده نوشته‌های این حکیم را گردآوری کرده است. این کتاب را به تازگی با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه کرده‌ایم.

این مدیر نشر در ادامه درباره آثار تجدید چاپی انتشارات معین گفت: به‌تازگی و طی روزهای گذشته کتاب «شما که غریبه نیستید» اثر هوشنگ مرادی کرمانی را برای چاپ بیست و هفتم به چاپخانه فرستادیم چون همه نسخه‌های چاپ بیست و ششمش تمام شد و دیگر از آن موجودی نداشتیم. علاوه بر این کتاب، رمان «درخت انجیر معابد» نوشته احمد محمود را هم برای چاپ دوازدهم به چاپخانه فرستادیم.

صالح‌رامسری گفت: دوره سه‌جلدی رمان «مدار صفر درجه» اثر دیگر محمود هم این روزها در فهرست تجدیدچاپی‌هایمان قرار دارد که تا حدود ۱۰ روز دیگر با چاپ یازدهمش در بازار عرضه می‌شود. نسخه‌های این نوبت از چاپ مذکور در حال حاضر در صحافی هستند. «داستان یک شهر» هم اثر دیگر این داستان‌نویس است که به چاپ دهم رسیده‌ اس.

وی در پایان گفت: به تازگی کتاب «قند و نمک» اثر جعفر شهری هم به چاپ دهم رسیده که ضرب‌المثل‌های تهرانی را در بر می‌گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کاریکاتور اندیشه مصوری است که نقش بسیار ارزنده‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه در مخاطبان داشته و مضمون را مطابق خواست، ظرفیت و سلیقه آنان سوق داده و به سمت اندیشه و عمل دلخواه هدایت می‌کند و در عمق لایه‌های جامعه نهادینه می‌نماید. در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

موضوعات و بخش‌ها

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

ضوابط و مقررات

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند. در این مسابقه هر گونه استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اثر باعث حذف آن خواهد شد.

تمامی آثار دستی و دیجیتالی پذیرفته می‌شود و برای ارائه آثار دستی، باید عکس باکیفیت از اثر گرفته یا اسکن و ارسال شود. آثار ارسالی نباید تکراری و برگزیده سایر جشنواره‌ها باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد بود؛ به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

جوایز

در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب مبلغ ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. همچنین ۶ نفر در بخش مبتدی لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.

نحوه مشارکت

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲(داخلی ۲۱۶۱) و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است