Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، مسابقات کبدی هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از امروز آغاز شد و تیم بانوان کبدی ایران موفق شد در اولین دیدار خود برابر کره جنوبی با نتیجه ۴۶ بر ۲۰ به پیروزی برسد.

در این بازی که از ساعت ۹:۴۰ به وقت محلی آغاز شد ملی پوشان کبدی ایران از همان ابتدا برتری خود را بر حریف دیکته کردند و نیمه اول را ۲۳ بر ۹ پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند در نیمه دوم هم حفظ شد و تیم ایران با دفاع منسجم و حملات پرقدرت در پایان با نتیجه ۴۶ بر ۲۰  پیروز این بازی شد.

دختران کبدی ایران فردا در دومین دیدار خود در دور مقدماتی از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی به مصاف بنگلادش خواهند رفت.

تیم ملی کبدی مردان ایران هم از ساعت ۱۴:۵۰ امروز به وقت محلی در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ژاپن بازیمی کند و فردا از ساعت ۱۷ پاکستان را پیش رو خواهد داشت.

کد خبر 4378355 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی کبدی بانوان ایران مسابقات کبدی مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی های آسیایی وینفرد شفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم والیبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • آغاز حراج گسترده سکه از ۱۷ اردیبهشت در مرکز مبادله
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد