Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:12:28 GMT

جوانان هلال احمر قم حامیان عملی در اجرای پویش نذر آب

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۳۸۴

جوانان هلال احمر قم حامیان عملی در اجرای پویش نذر آب

به همت اعضای کانون های جوانان هلال احمر در استان قم پویش نذر آب در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، طرح پویش مردمی نذر آب و جمع آوری کمک های مردمی جهت مناطق محروم جنوب کشور توسط اعضای کانون جوانان مسجد امام حسین (ع) در قم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخودار در استان سیستان و بلوچستان است.
 

همچنین جلسه شورای اجرایی کانون جوانان خواهران قم، در خصوص بحران آب و بررسی راهکارها و نقطه نظرات اعضا در جهت اجرای پویش نذر آب در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.
 

در این نشست مقرر شد، اعضا ضمن اطلاع رسانی وسیع در فضاهای مجازی و حقیقی از جمله شبکه های اجتماعی و سطح محلات و خانواده ها، به معرفی پویش بشردوستانه نذر آب بپردازند و از تمام پتانسیل موجود اعضای داوطلب در اجرای این طرح بهره بگیرند.
 

گفتنی است، پویش ملی نذر آب با همت جمعیت هلال احمر برای یاری رسانی و تامین آب آشامیدنی مناطق کم برخودار جنوب کشور از نیمه تابستان کلید خورده است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس استان همدان خشکسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری شبستان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران بازار مسکن پویش مردمی آب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان