Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت مدیرکل بنیاد استان مرکزی به این شرح است:انا لله و انا الیه راجعونخانواده محترم جانباز گرانقدر دوخاییسلامٌ علیکمجانبازان سرافراز، افتخارآفرینانی که در میدان نبرد جان‌فشانی کردند و عزت و آزادگی برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، هیچ‌گاه مسئولیت خود را تمام‌شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال به جهاد و کوشش مشغول‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درگذشت جانباز سرافراز «مرحوم محمدصادق دوخایی» مدیرکل محترمی که سال‌ها صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت نمود را به شما خانواده گرامی تسلیت عرض می‌نمایم. بی‌تردید فقدان این مدیر شایسته، متعهد و ایثارگر برای سازمان رویدادی ناگوار است که جبران آن به‌آسانی میسر نخواهد شد.
اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارم. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

 

انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی قربانعلی جدیدی را به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب کرد. به گزارش «ایثار»، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
جناب آقای قربانعلی جدیدیبا سلام،نظر به تعهد و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب می‌نمایم.امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیام تسلیت بنیاد شهید مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز