Web Analytics Made Easy - Statcounter

از جمعه‌شب و پس از پخش مسابقه تلویزیونی «برنده باش»، برخی رسانه‌های مجازی با انتشار تصاویری از چند مسابقه تلویزیونی سوال-جوابی دیگر، ادعا کردند که سازندگان «برنده باش» از برنامه‌های مذکور کپی‌برداری کرده‌اند.

روزنامه خراسان: از جمعه‌شب و پس از پخش مسابقه تلویزیونی «برنده باش»، برخی رسانه‌های مجازی با انتشار تصاویری از چند مسابقه تلویزیونی سوال-جوابی دیگر، ادعا کردند که سازندگان «برنده باش» از برنامه‌های مذکور کپی‌برداری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب رسانه‌ها هم به مسابقه تلویزیونی در فیلم سینمایی «میلیونر زاغه‌نشین» و مسابقه‌ای قدیمی با اجرای ایرج نوذری اشاره می‌کردند. این حاشیه‌سازی بی‌مورد در حالی است که قالب مسابقه‌های سؤال-جوابی تلویزیونی معمولاً مشابه است. مجری روبه‌روی شرکت‌کننده می‌نشیند و جلوی هرکدام یک مانیتور وجود دارد که سؤالات را نمایش می‌دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برنده باش مسابقه تلویزیونی کپی برداری میلیونر زاغه نشین گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟