Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دویست‌ و‌ سی‌ و چهارمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 28 مرداد)، دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رئیس قوه مقننه و با حضور 195 تن از نمایندگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

**گزارش‌کمیسیون‌ تدوین ‌آیین‌نامه ‌داخلی ‌مجلس ‌در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌ شورای اسلامی

**ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب‌ و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت از خاک

**ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان.

**گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی (در اجرای ماده (214)

**گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاء‌های‌ قانونی‌ در این‌ موضوع

**گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه‌های قاچاق کالا و ارز (توصیه‌های راهبردی، سیاستی ‌و اصلاحات قانونی)

**گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارآمدی شرکت‌های خودروساز داخلی در حوزه‌های کیفیت، قیمت، محیط‌زیست، طراحی و تکنولوژی، فروش و خدمات پس از فروش.

انتهای‌پیام/

R1385/P1360/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات اتوبوس به کشور موقتی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: واردات اتوبوس به کشور تا زمانی است که تولیدکنندگان داخلی بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

مهدی چمران در جمع خبرنگاران گفت: تولیدکنندگان با مشکل خرید تجهیزات و ارز روبه‌رو هستند و به همین دلیل نتوانستند به تعهد خود برای ساخت دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی عمل کنند.

رئیس شورا افزود: موضوع دیگر این است که قیمت اتوبوس‌های خارجی کمتر از اتوبوس‌های داخلی است با این وجود اگر تولیدکنندگان داخلی نیاز به اتوبوس را تامین کنند ما از تولیدکنندگان خارجی خرید نمی‌کنیم.

مهدی چمران درباره تراموا هم گفت: تراموایی که در برخی کشور‌ها ساخته و استفاده شده چرخ لاستیکی است و راننده ندارد و در مسیر مشخص کنترل می‌شود، اگر قرار بر استفاده از این نوع تراموا باشد باید قیمت، کیفیت و نحوه کارکرد آن بررسی شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت قالیباف بر مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /تا صحبت از تحقیق و تفحص می شود، یک باند وارد میدان می شوند تا جلوی قانون را بگیرند
  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  •  جلسه علنی شورای شهر مشهد غیر علنی شد
  • نمایندگان جدید مجلس وارد فضای تنش نشوند
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب۲ تلاش کنند
  • خبر خوش یک نماینده مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی
  • برخی می‌خواستند نمایندگان از «اصلاح قانون نظام وظیفه» دلسرد شوند
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • واردات اتوبوس به کشور موقتی است