Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد طیبیان مجرد روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته اختتامیه مرحله کشوری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 1397- 1396 در مشهد برگزار شد.
وی اضافه کرد: از اهداف راهبردی در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی، تقویت بنیه علمی و افزایش توانمندی دانش آموزان در کسب مهارت های علمی - تحقیقاتی و پژوهشی و توانایی برقراری ارتباط در زندگی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طیبیان مجرد افزود: این جشنوراه در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی تاکید کرد: فرایند اجرای این جشنواره در 6 رشته علمی و آموزشی با عناوین پژوهش، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی و بازارچه های کارآفرینی شکل گرفته است.
طیبیان مجرد بیان کرد: گروه شهرستان دشتی متشکل از دانش آموزان یاسین قاسمی و علی ابوطالب به نمایندگی از استان بوشهر در رشته پژوهشی جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند.
وی افزود: این گروه با ارایه مقاله ای در مورد نانو در رشته پژوهشی جشنواره نوجوان خوارزمی مقام اول را کسب کردند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر دانش آموز دانش آموزان زبان و ادبیات فارسی مشهد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه طرح شهید صدر زاده با بیان اینکه مهمترین بسترساز تربیت بازی و فعالیت بدنی است، عنوان کرد: بازی، فعالیت بدنی و ورزش، مهمترین عنصر جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهمترین بستر برای انجام فعالیت‌های تربیتی است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش ادامه داد: جامعه پذیری دانش آموزان، کار تیمی و گروهی، اعتماد به نفس و عزت نفس دانش آموز، احساس موثر و مفید بودن از بستر بازی و ورزش پدیدار می‌شود. در دوره کرونا شاهد بودیم دانش آموزان ما هم از حیث آسیب‌های اجتماعی 
و جامعه پذیری و اجتماعی شدن گرفتار شدند و هم در سنین پایین‌تر به جهت عدم حضور در مدرسه، از حیث یادگیری و سلامتی اتفاقات ناگواری افتاد.
وی گفت: بازی و ورزش علاوه بر اینکه می‌تواند بسترساز تربیت اجتماعی، اخلاقی و سلامت دانش آموز باشد، میتواند زمینه یادگیری و قرار گرفتن دانش آموز در موقعیت یادگیری را فراهم کند.

ستاری فرد با اشاره به طرح شهید صدرزاده گفت: شهید صدرزاده، شهید مربی بود که برای جامعه مربیان تربیتی و معلمین یک الگو است، امروز دانش آموز به ورزش و تربیت بدنی علاقه‌مند است و بازی دوست دارد؛ بنابراین نیاز داریم دانش آموز ما هم به قوای جسمانی برسند هم در ساحت علم تقویت شوند و این در محیط‌های تعلیم و تربیت اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه در راهکار ۱۴_۳ سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش مکلف به ایجاد محیط‌های متنوع شد ابراز کرد: تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است، دانش آموز ما نباید فقط در مدرسه باشد بلکه زمینه یادگیری دانش آموزش در سایر محیط‌ها فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بستر و محیط ورزش برای حضور دانش آموزان در این محیط‌های تربیتی بسیار انگیزاننده است و باید به ایجاد فضا‌های ورزشی در مدارس نیز توجه کرد. راهکار ۱۴_۳ سند تحول بنیادین به ایجاد فضای ورزشی در مدارس اشاره دارد که در همین راستا طرح شهید سلیمانی انجام شد که در قالب این طرح یک هزار و ۸۸۴ فضای ورزشی درون مدرسه و ۷۲۱ اتاق ورزش برای مدارس ابتدایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای ورزشی در اردوگاه ها، با تلفیق و ترکیب دو ساعت تربیتی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • افتتاح دفتر خبرگزاری پانا در فیروزه
  • ژیمناست بیرجندی بر سکوی سوم کشور