Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@14:22:07 GMT

تصادف جاده خوی - چالدران 5 قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۷۷۲

تصادف جاده خوی - چالدران 5 قربانی گرفت

پنج نفر در تصادف 2 خودرو پژو پارس و پیکان در جاده خوی - چالدران جان خود را از دست دادند.

ایران آنلاین /سرهنگ عباس فرمانی فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی روز یکشنبه گفت: این حادثه در ساعت 20 شنبه به وقوع پیوست و در آن سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس و 2 نفر از سرنشینان پیکان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق بررسی های کارشناسی صورت گرفته، انحراف به چپ خودرو پژو پارس علت اصلی بروز این حادثه بوده است.
وی بیان کرد: شدت این سانحه رانندگی بسیار زیاد بود و امدادرسانی نیروهای پلیس و امدادی به کشته شدگان این تصادف، موجب بروز راه بندان در این مسیر شد.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و انحراف به چپ عمده تخلف های حادثه ساز جاده های این استان است و رانندگان نیز با وجود سهم این موارد در تصادف های فوتی، به هشدارها توجه نمی کنند.
 به طور متوسط هر 18 ساعت یک نفر در در تصادف جاده های آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند و بهسازی راه های ارتباطی این استان به عنوان یکی از مبادی اصلی در تکمیل کریدورهای منطقه ای غرب به شرق نیازمند توجه ویژه مسوولان است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم