Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@19:36:24 GMT

کشته شدن ۱۴۰مزدور ائتلاف سعودی در"الدریهمی"

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۷۹۴

کشته شدن ۱۴۰مزدور ائتلاف سعودی در'الدریهمی'

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، وزارت دفاع یمن شامگاه شنبه در بیانیه‌ای از افزایش شمار کشته‌های 48 ساعت اخیر ائتلاف سعودی به بیش از ۱۰۰ نفر خبر داد. وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با مقاومت خود در جبهه «الدُریهمی» واقع در غرب یمن، توانسته‌اند پیشروی نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در این جبهه را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه وزارت دفاع آمده است: «طی ۴۸ ساعت درگیری با متجاوزان در الدریهمی، ۱۴۰ نفر از متجاوزان و نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی کشته و ۲۳۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند».

وزارت دفاع یمن گفته که ۴۰ نفر از نیروهای «مزدور» ائتلاف در حال فرار بوده‌اند که عامدانه از سوی جنگنده‌های سعودی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.براساس این گزارش، نیروهای ائتلاف سعودی از سه محور به شهرستان الدریهمی حمله کردند که در هر سه محور شکست خوردند.

وزارت دفاع یمن همچنین از انهدام ۱۵ خودروی زرهی و نظامی خبر داد که در بین آن‌ها یک خوردوی «اوشکوش» ساخت آمریکا وجود دارد.وزارت دفاع یمن سه‌شنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی برای اشغالی الدریهمی، این ائتلاف ۱۸۰ کشته و ۱۳۶ زخمی داده است.

ائتلاف متجاوز سعودی بعد از شکست اولین دور از عملیات نظامی در شهر و بندر الحدیده در خرداد ماه، از ۲۱ مرداد ماه، دومین عملیات خود را از جنوب الحدیده و منطقه الدریهمی آغاز کرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند

ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.   به گزارش فردا به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام خمینی، ساعت 10:23 صبح امروز جمعه 31 فروردین 1403، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره 6 در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ 2 نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و 2 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟