Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:55:55 GMT

استعفای شهردار سریش آباد پذیرفته شد/انتخاب سرپرست جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۸۹۲

استعفای شهردار سریش آباد پذیرفته شد/انتخاب سرپرست جدید

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار سریش آباد ۲۱ تیرماه سال جاری برای سومین بار نامه استعفای خود را به شورای شهر تحویل داد و پس از گذشت یک ماه و ۷ روز با رایزنی بسیار و تأیید در کمیته تطبیق شهرستان قروه، صبح امروز شنبه این استعفا مورد پذیرش شورای شهر قرار گرفت و به صورت رسمی شهردار سریش آباد برکنار شد.

در حالی «هادی کرمی» از سمت شهرداری سریش آباد استعفا کرد که این شهرداری بنا به مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی و گفته های تعدادی از فعالان این عرصه با مشکلات زیادی روبرو بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی که بارها در فضای مجازی عنوان و مورد انتقاد قرار گرفته است.

این در حالی است که یکی از اعضای شورای شهر سریش آباد در خصوص برکناری شهردار، علت اصلی را نبود تعامل با شورای شهر می داند. تعاملی که پشت آن ابهاماتی دیده می شود و همین سؤالات بسیاری را ایجاد کرده است.

«محمد عربیان» در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در مدت دو سال اخیر شهردار دو بار دیگر استعفا داد که مورد موافقت شورا قرار نگرفت اما این بار با موافقت اکثر اعضا سومین استعفای «هادی کرمی» پذیرش شد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر علت اصلی نبود تعامل با شورا بوده پس چطور هنگام روی کار آمدن شورای پنجم که تعدادی از اعضا در دور چهارم هم بودند، باز هم شهردار را ابقا کردند، گفت: در این دوره به دلیل روشن شدن وضعیت شهرداری از لحاظ بدهی و هزینه کردها تصمیم به انتخاب مجدد شهردار گرفته شد و پس از ابقا موارد مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

«عربیان» همچنین از انتخاب سرپرست جدید شهرداری در نشست شامگاه امروز شنبه در شورای شهر خبر داد.  

با این وجود به نظر می رسد تمامی این موارد تنها بخشی از دلیل این استعفا بوده و همچنان مسایلی وجود دارند که گویا بیان کردن آن نیاز به شفاف سازی توسط اعضای شورای شهر دارد. /

کد خبر 4378070

منبع: مهر

کلیدواژه: استعفای مدیران شهرستان قروه شورای شهر مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

کد خبر 6088213

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه