Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیرمرد کنار چند سارق بازداشتی دیگر، توی آفتاب چرت می زند؛ از آن چرت های خماری.

سعید صدایش می کنند؛ می گوید: خیاط ماهری بودم اما امان از اعتیاد.

بعد ادامه می دهد: قبل از این، دو بار دیگر هم دستگیر شدم، یک بار به خاطر حمل مواد و یک بار هم سرقت.

سعید باز هم بر می گردد به خاطرات خیاطی: بین همکارانم معروف شده بودم به دست طلایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بس کارم خوب و سریع بود، اما وقتی پای مواد به زندگی ام باز شد، همه چیز از بین رفت.

از تریاک تا شیشه، یک اعتیاد سی ساله. می گوید: آن قدر مصرفم بالا رفته بود که مجبور شدم مغازه ام را بفروشم و شاگردی کنم، اما کسی هم شاگردی که یا نشئه باشد یا خمار را قبول نمی کند. هر جا می رفتم، کارم به یک هفته نمی کشید، اخراجم می کردند.

پیرمرد اضافه می کند: تا اینکه مجبور شدم برای به دست آوردن پول مواد، دزدی کنم، از جیب بری شروع کردم و سرقت های کوچک تا باز کردن خودرو و...

و بعد توضیح می دهد: باز کردن در پراید را از یکی دو نفری که با هم مواد می کشیدیم، یاد گرفتم، اما طوری که آن ها هم به من حسادت می کردند، از بس که فرز بودم و سریع.

خودش می گوید که اگر یک طرف راننده پراید با سوییچ بایستد و طرف دیگر او و یک تکه سیم، او زودتر ماشین را باز و روشن می کند؛ فقط نیاز به چند ثانیه زمان دارد.

آخرین بار پلیس او را در بلوار ابوذر دستگیر کرد، هنگامی که داشت ساعت ۲ بامداد لوازم داخل یک پراید را سرقت می کرد: از سرقت و دستگیر شدن خسته شدم اما امان از این اعتیاد لعنتی...

کد خبر 4378383

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی دستگیری سارق سرقت مردم علیه احتکار وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران بیمه سازمان محیط زیست سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی حج تمتع سید محمد بطحایی سازمان بیمه سلامت نیروی انتظامی عیسی کلانتری کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت