Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@02:28:56 GMT

توزیع 756حلقه لاستیک درزنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۲۰۸


​به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ،مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : با توجه به مطالبات رانندگان حمل و نقل و کالا و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورتوزیع حواله حمایتی لاستیک ازماه گذشته درزنجان آغازشد .


دست نشان افزود: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملین فروش  نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده  و حواله لاستیک راصادرمی کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: مالکین ناوگان باری استان می‌توانند با دریافت حواله ازطریق تشکل های صنفی   به عاملین فروش لاستیک درسطح استان مراجعه و  نیاز ناوگان خود را تامین کنند.
دست نشان افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمندناوگان است  و توزیع کنندگان و یا عاملین فروش حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای دارای کارت هوشمند در استان زنجان 4 هزار و 626 نفردر بخش باربری و 843 نفردربخش مسافربری است .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حمل جاده مالکین مصداق زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران