Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:21:18 GMT

21 درصد مردم ایران ورزش همگانی می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۲۷۶

21 درصد مردم ایران ورزش همگانی می کنند

علی مجدآرا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای نهادینه سازی و گسترش ورزش های همگانی در بیش از 60 رشته، 52 طرح در قالب سند تحول، تعالی و آینده نگری تهیه و به هیات های استانی ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و فعالیت های فرهنگی جزو اولویت های فدراسیون در گسترش ورزش های همگانی در میان اقشار مختلف مردم در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تخصیص بودجه 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده در توسعه ورزش همگانی موثر است و امیدواریم با اختصاص چنین بودجه هایی احداث جاده سلامت و پارک های بانوان در شهرستان ها را به منظور رشد و گسترش این رشته ورزشی شاهد باشیم.
رییس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: در صورتی که کتاب تحول و آینده نگری فدراسیون به عنوان قانون اساسی و مرکز ثقل ورزش همگانی کشور اجرایی شود، می توان همانند سایر کشورها نیازهای حرکتی مردم را تامین کرد.
مجدآرا با اشاره به اینکه امسال 500 میلیون ریال اعتبار در اختیار هیات همگانی آذربایجان غربی قرار گرفته است، گفت: حمایت از هیات های شهرستانی و مناطق کم برخوردار و برگزاری دوره های رایگان آموزشی بخشی از اهداف فدراسیون و هیات استان در راستای توسعه ورزش همگانی است.
وی افزود: تصویب ایجاد جاده های سلامت در تمامی شهرستان های آذربایجان غربی با حمایت استاندار و برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی و اجرای 14 طرح سند تحول، تعالی و آینده نگری ورزش همگانی از اهم برنامه های استان است.
وی اضافه کرد: این فدراسیون با همکاری همه جانبه در حوزه توسعه ورزش در بین بانوان، اجرای دوره های آموزشی و توسعه کارآفرینی رتبه های نخست کشور را کسب کرده است.
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
سال گذشته 10 هزار و 775 ورزشکار بیمه شده در حوزه ورزش های همگانی آذربایجان غربی فعالیت داشتند.
هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان غربی در ارزیابی سال گذشته توسط فدراسیون رتبه سوم را کسب کرده است.
هم اکنون 22 کمیته فعال و پنج کمیته نیمه فعال تحت نظر این هیات در آذربایجان غربی فعالیت دارند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل ورزش و جوانان پیاده روی فعالیت های فرهنگی مالیات بر ارزش افزوده مردم ایران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان

در دیدار ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی با سرکنسول کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان توسعه همکاری‌های مرزی بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، خالد جنگجو، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با سرکنسول کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان آذربایجان که به منظور بررسی زمینه‌های توسعه همکاری‌ها، مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان و راهکارهای مربوط به تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا و زوار اربعین برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و تسهیل مناسبات گمرکی برای هر دو طرف مهم است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی بدون روان‌سازی و بهبود شرایط گمرکی میان دو طرف امکان‌پذیر نیست.

عزیز منصوری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز در این دیدار به پیگیری‌های مستمر برای برگزاری نشست‌های مشترک گمرکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تأثیرگذار در مبادلات تجاری اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران خارجی اربعین حسینی از مرزهای آذربایجان‌غربی به کربلا عازم شدند که بیش از دو هزار نفر از این زائران از اتباع جمهوری آذربایجان بودند.

کد خبر 748721

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است