Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:29:44 GMT

50 نفر از اهالی صندل آباد بجنورد دچار مسمومیت شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۳۶۵

50 نفر از اهالی صندل آباد بجنورد دچار مسمومیت شدند

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی بجنورد گفت: 50 نفر از اهالی یک کوچه از صندل آباد این شهرستان دچار مسمومیت و راهی مراکز درمانی شدند.

سرهنگ علی پاکدل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز ساکنان یک کوچه از صندل آباد بجنورد، به علت نامعلومی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان و مراکز درمانی شهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علت مسومیت این افراد مشخص نیست افزود: موضوع در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی بجنورد خاطرنشان کرد: حال عمومی افراد دچار مسمومیت، خوب است.

* 13 نفر بستری شدند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: 13 نفر از افراد مسموم، در بیمارستان بستری هستند که البته حال عمومی آنان خوب است.
تقی دولت آبادی اظهار داشت: مابقی افراد دچار مسمومیت نیز در درمانگاه های سطح شهر بصورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.
وی افزود: علت مسمومیت ها، آب و یا غذا است اما در این مورد، برای مشخص شدن علت، بررسی های بیشتری باید انجام شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی اظهار داشت: مسئولان بهداشت محیط نسبت به نمونه گیری از آب شبکه این منطقه مبادرت داشته اند اما هنوز نتیجه به دست نرسیده است.
روستای صندل آباد در یک کیلومتری ضلع شرقی بجنورد واقع شده است.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي مسموميت خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد
  • نجات ۳ کودک از گاز گرفتگی
  • قارچ‌های روییده در مراتع و جنگل‌ها را نخورید
  • نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد
  • بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت