Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدافع عنوان قهرماني فصل جديد لاليگا را با پيروزي آغاز کرد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،  بارسلونا در هفته نخست لاليگا بامداد يکشنبه در نيوکمپ به مصاف آلاوس رفت. اين بازي در نهايت با سه گل به سود آبي و آناري پوشان به پايان رسيد. بازي با موقعيت خوبي که مسي با پاي راستش از دست داد شروع شد. بارسا بر بازي مسلط بود و گرچه براي دقايقي ناهماهنگ نشان مي‌داد اما هارموني قابل قبولي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکات ترکيبي و تمرين شده به پاس آخر که مي‌رسيد، خراب مي‌شد و نتيجه اين شد که تا دقيقه 20 خبري از گل نباشد. 10 دقيقه بعدي نيز به همين منوال با شدت کمتر دنبال شد تا نيوکمپ پس از نيم ساعت گلي نبيند. جدي ترين موقعيت بارسا در اين نيمه بدون ترديد در دقيقه 37 رقم خورد جايي که ضربه آزاد مسي به تير افقي برخورد کرد و در ادامه هم پيکه نتوانست دروازه را باز کند. بلافاصله مسي دمبله را با يک پاس تک به تک کرد اما ضربه محکم عثمان را پاچکو به خوبي برگرداند. دمبله در آخرين دقيقه يک فرصت خوب ديگر را در شرايط نامتعادل از دست داد تا اين نيمه با تساوي بدون گل خاتمه پيدا کند.
نيمه دوم با ورود کوتينيو به زمين به جاي سمدو شروع شد. روبرتو به دفاع راست برگشت. اولين فرصت جدي خيلي زود ايجاد شد. آلبا روي پاس دمبله تک به تک شد اما توپ را به پاچکو کوبيد. بارسا فشار وحشتناکي روي دروازه آلاوز وارد مي‌کرد اما در گلزني توفيقي نداشت تا اينکه مسي در دقيقه 64 روي يک ضربه آزاد وارد دروازه شد. اين شش هزارمين گل بارسا در لاليگا هم بود. دو دقيقه بعد مسي روي يک شوت زيباي ديگر مي‌رفت بريس کند که باز هم تير دروازه مانع شد. مسي ظاهرا امسال هم با تير دروازه داستان دارد! دقيقه 73 سوارز تک به تک شد ولي ضربه او را پاچگو عالي برگرداند. سوارز هنوز روي فرم نيست. تعويض دوم: ملو به جاي دمبله. دقيقه 82 مسي باز هم يکي از آن پاس‌هاي عمقي معروفش را به کوتينيو داد اما باز هم بي دقتي در کنار دخشش پاچکو مانع از به ثمر رسيدن گل شد. چند دقيقه بعد کوتينيو فرصت را عنيمت شمرد و پاس ملو را به گل تبديل کرد. تعويض سوم: ويدال به جاي بوسکتس. مسي دقايقي بعد فرصت خوبي را از دست داد. بازي مي‌رفت تا با همين دو گل تمام شود که مسي در آخرين دقيق روي فرصت طلبي‌اش يک بار ديگر گلزني کرد تا بارسا با سه گل برتري پيروز شود.

در هفته دوم ليگ برتر انگليس، دو تيم آرسنال و چلسي در ورزشگاه استمفورد بريج به مصاف هم رفتند که اين ديدار با پيروزي آبي پوشان همراه بود. نيمه نخست اين بازي حساس، ذابتدا با فشار  چلسي بر روي دروازه آرسنال آغاز شد و شاگردان ساري، موقعيت هايي را نيز روي دروازه حريف داشتند. اما در ادامه آرسنال هم به خود آمد و در دقيقه 8، روي يک سانتر، ضربه خطرناک اوزيل از کنار دروازه به بيرون رفت. چلسي اما روي يک ضدحمله به گل رسيد و اين گل، سبب شد که آرسنال جلو بکشد. حمله هاي آرسنال، موقعيتي بسيار خوب را براي اوباميانگ در مقابل دروازه خالي به وجود آورد که ضربه اين بازيکن، در عين تعجب به بيرون رفت. روي توپ برگشتي اين موقعيت، چلسي گل دوم را هم زد تا کار براي آرسنال سخت تر شود. آرسنال فشار را روي حريف، زياد و زيادتر کرد و موقعيت هاي بسيار خوبي را هم در عين تعجب از دست داد اما سرانجام، مخيتارين و ايووبي، دو گل خورده آرسنال را جبران کردند. آرسنال در دقايق پاياني مي توانست حتي در بازي پيش بيافتد اما اين اتفاق رخ نداد تا شاگردان ساري و امري، با تساوي به رختکن بروند.
در نيمه دوم بازي، دو تيم ابتدا هجومي وارد زمين شدند اما رفته رفته، بازي محتاطانه تري را ارائه دادند اما در اين ميان، چلسي بهتر از آرسنال بازي مي کرد و آرسنال را به عقب رانده بود. آرسنالي ها که چشم به ضدحمله ها دوخته بودند، چندين بار دروازه خود را تهديد شده ديدند اما در پايان، مارکوس آلونسو توانست دروازه قرمزپوشان را باز کند.

يوونتوس در هفته نخست سري آ در فصل 2018/19 ميهمان کيه وو بود که در پايان بازي 3-2 به سود يوونتوس به پايان رسيد. يوونتوس تسلط خوبي در دقايق ابتدايي از خودش نشان داد و  خيلي سريع دروازه کيه وو را باز کرد. تنها پس از 162 ثانيه،  ارسال ميرالم پيانيچ از سمت راست با ضربه سر کيه ليني همراه شد و پاس در عرض او با ضربه پاي چپ سامي خديرا وارد دروازه کيه وو شد. در هجدهمين دقيقه، رونالدو روي حرکت زيباي کوادرادو صاحب توپ شد و ضربه سر ضربش با اختلاف بسيار کمي از کنار دروازه کيه وو به بيرون رفت. در بيست و نهمين دقيقه ارسال در عمق خوان کوادرادو با ضربه پاي چپ رونالدو به بيرون رفت.  در سي و دومين دقيقه، داگلاس کاستا با يک ضربه والي و سنگين دروازه کيه وو را تهديد کرد و توپ با فاصله بسيار کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت. در شرايطي که يوونتوس برتر مطلق زمين بود، در سي وهشتمين دقيقه ارسال جاکريني بازيکن سابق يوونتوس روي دروازه يوونتوس در غفلت مدافعان، استپينسکي با ضربه سر دروازه شزني را باز کرد تا يوونتوس در بهت فرو رود. تلاش يوونتوس براي زدن گل دوم نتيجه اي نداشت و بازي در نيمه نخست با تساوي 1-1 به پايان رسيد.
نيمه دوم هم با برتري يوونتوس آغاز شد، در چهل و هفتمين دقيقه، کريستيانو رونالدو از فاصله اي دور اقدام به شوت زني کرد که اين توپ را سورنتينو در دو مرحله مهار کرد. روي يک ضدحمله، امانوئله جاکريني، در حال ورود به محوطه جريمه با خطاي کانسلو سرنگون شد و داور اعلام پنالتي کرد، بازيکن سابق يوونتوس پشت اين ضربه قرار گرفت و دروازه يوونتوس را باز کرد تا يوونتوس 2-1 از کيه وو عقب بيافتد. فشار يوونتوس بعد از گل دوم کيه وو افزايش يافت و در مقابل کيه وو هم در دفاع منسجم تر از قبل ظاهر شد. در شصتمين دقيقه، ارسال بونوچي با ضربه سر رونالدو موقعيت خطرناکي را براي يوونتوس رقم زد که سورنتينو توپ را مهار کرد. در شصت و پنجمين دقيقه باز هم اين رونالدو بود که با يک ضربه فوق العاده از پشت محوطه جريمه دروازه کيه وو را تهديد کرد، اما واکنش تماشايي سورنتينو باتجربه مانع باز شدن دروازه کيه وو شد. پاس در عمق ديبالا، رونالدو را در موقعيت بسيار خوبي قرار داد، اما ضربه بيرون پاي او با برخورد به مدافع کيه وو راهي کرنر شد. در هفتادمين دقيقه ضربه سر مانژوکيچ روي ارسال ساندرو از سمت چپ به شکل خطرناکي و با فاصله اي کم به بيرون رفت. در هفتاد و پنجمين دقيقه، سرانجام فشار حملات يوونتوس به گل منجر شد، ارسال کرنر از سمت راست با ضربه لئوناردو بونوچي وارد دروازه کيه وو شد تا حساب کار 2-2 شود. در شرايطي که در دقيقه 87، يوونتوس با ضربه مانژوکيچ دروازه کيه وو را باز کرد و داور گل را اعلام کرد، با استفاده از کمک داور ويديويي، گل يوونتوس رد شد و خطاي رونالدو بر روي دروازه بان کيه وو گرفته شد. تلاش يوونتوس بعد از مردود شدن گل نيز ادامه داشت و در نود و سومين دقيقه، فدريکو برناردسکي بار ديگر دروازه کيه وو را باز کرد تا يوونتوس موفق شود در يک بازي سخت، کيه وو را 3-2 مغلوب کند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسا مسي چلسي آرسنال يوونتوس کيه وو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آن‌ها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵

کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰

اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها