Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:42:20 GMT

آتش سوزی منزل مسکونی در مشهد ۲ کشه برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۳۸۰

آتش سوزی منزل مسکونی در مشهد ۲ کشه برجای گذاشت

به گزارش خبرنگارمهر، آتشپاد حسن جعفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی یک باب منزل مسکونی شب گذشته به‌ سازمان اعلام و تیم‌های اطفایی و امداد و نجات چهار ایستگاه عملیاتی به‌همراه تجهیزات اطفایی و امدادی کامل به ‌سرعت به‌ محل حریق واقع در خیابان کوشش اعزام شدند.

وی افزود:در زمان رسیدن ماموران آتش نشانی در محل منزل مسکونی حدوداً ۴۰ متری در خیابان کوشش طعمه حریق شده بود و کل این خانه زیرآتش رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به‌اینکه هنگام وقوع حریق چهار نفر داخل این ساختمان بودند، خاطرنشان کرد: پدر خانواده به همراه یکی از فرزندانش در زمان حریق موفق به خروج از منزل می شوند و متاسفانه دو خواهر و برادر ۱۶ و ۴ ساله در منزل محبوس و بر اثر دودگرفتگی جان باختند .

جعفری با بیان اینکه مادر خانواده در زمان وقوع آتش سوزی در منزل حضور نداشت ، افزود: حریق به‌سرعت توسط آتش‌نشانان مهار و از سرایت آن به‌اماکن مجاور جلوگیری شد.علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

کد خبر 4378423

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی مشهد حسن جعفری کشته و زخمی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو