Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:33:25 GMT

قرعه‌کشی تمامی اوزان کشتی فرنگی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۴۵۷

قرعه‌کشی تمامی اوزان کشتی فرنگی برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 67 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده اند محمدرضا گرایی در دور اول با حسن عبدالکریم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده تاژایف از ترکمنستان و تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ناتال از تایلند و سینگ از هند می رود. آسخات دل محمد اف قهرمان آسیا از قزاقستان در گروه گرایی قرار دارد. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران یمن و تایلند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رامادانی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان چو هیو چول از کره جنوبی و یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، بهنام مهدی زاده در دور نخست به مصاف مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لینگ ژی منگ از چین و ناون از هند می رود. مومین جان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و کیم مین سئوک دارنده مدال برنز آسیا از کره جنوبی در گروه مهدی زاده حضور دارند.

طبق برنامه اعلامی مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم در روز 30 مردادماه انجام می شود و مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم نیز روز 31 مردادماه برگزار خواهد شد. این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است. امسال رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و مجموعا در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت سوریه کشتی فرنگی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی