Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه در جریان سفر به شهرستان اسلام آباد غرب، از طرح نیروگاه سیکل ترکیبی فرآب در دالاهو بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، در جریان سفر کاری امروز(28 مرداد خود به شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی 484 مگاواتی فرآب، از روند پیشرفت و مراحل ساخت این واحد نیروگاهی دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ساخت این نیروگاه دالاهو با سرمایه گذاری شرکت فرآب، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی فرآب شامل دو  واحد گازی 162 مگاواتی  و یک واحد بخار 160 مگاواتی کلاس F است.

 

استاندار کرمانشاه، پست برق این نیروگاه را 400 کیلو ولت اعلام و اظهار کرد: تلاش می کنیم با حمایت لازم، شاهد شروع کار سنکرون واحد اول گازی تا پایان امسال باشیم.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت این پروژه 75 درصد است، ابراز کرد: برنامه مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی فرآب برای تکمیل این واحد نیروگاهی پایان سال 98 است.

 

گفتنی است، این نیروگاه در حال ساخت است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس خشکسالی عزت الله انتظامی استان همدان مساجد جهاد دانشگاهی آمریکا بازار مسکن روزنامه های ورزشی بازدید پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد

رضا بنازاده روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان گفت: ۲ واحد دیگر نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی یادآور شد: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های مهم بالندگی در نیروگاه اتمی بوشهر است که به واسطه این ظرفیت اقدام‌های ارزشمندی اجرایی شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: ساخت سه هزار واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اقدامی ارزشمند و راهبردی است که با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

محمدهادی رستیمان افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رستمیان اظهار کرد: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات