Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه روز اول بازی‌های آسیایی جاکارتا، قایقران‌ها کشورمان به رقابت پرداختند.

  به گزارش سایت نود، مجتبی شجاعی در روئینگ تک نفره و در گروه A با زمان 8:21.77 به عنوان سوم دست یافت و راهی جدول بازنده‌ها شد. ‎شجاعی روز چهارشنبه در مرحله رپه شارژ رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهسا جاور در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان با  9:18.21 دقیقه در گروه خود در رده سوم ایستاد و راهی گروه شانس مجدد شد.حسن شادی و عاقل حبیبیان در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، هند، ژاپن و چین تایپه با زمان 7:20.77 در رده چهارم گروه ایستادند و راهی مرحله شانس مجدد شدند.
تیم ملی روئینگ دو نفره مردان کشورمان متشکل از عاقل حبیبیان و محسن شادی که در گروه B مرحله مقدماتی این بازی‌ها قرار داشت با ثبت زمان 7:21.17 در رده چهارم ایستاد. ایران که در این گروه با تیم‌های هند، ژاپن، ازبکستان و چین تایپه همگروه بود با کسب این رده در جدول رپه شارژ  قرار گرفت و باید روز سه‌شنبه با رقبا دیدار کند.
مریم کرمی و پریسا احمدی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان با نمایندگان کره جنوبی، مالدیو و ژاپن رقابت کردند و با زمان 8:07.72 در گروه A سوم شدند و به فینال راه یافتند. تیم ملی روئینگ بانوان با ترکیب پریسا احمدی و مریم کرمی که در گروه B مرحله مقدماتی قرار داشت، صبح امروز در مصاف با حریفان در رده سوم قرار گرفت. دختران ایران با ثبت زمان 8:07.72 در رده سوم و در جدول بازنده‌ها قرار گرفتند. احمدی و کرمی باید روز سه‌شنبه با حریفان خود در این مرحله رقابت کنند.

1977

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی مهسا جاور بازی های آسیایی جاکارتا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال مقابل بایرن شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و به همین دلیل تیم سالزبورگ اتریش موفق شد در جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کند.

تیم‌های پورتو و بنفیکای پرتغال نیز از ۱۲ تیم اروپایی هستند که در جام باشگاه‌های جهان که سال آینده در آمریکا برگزار می‌شود حضورر خواهند داشت.

پیش از این آرسنال تنها نامزد حضور در این رقابت‌ها برای سهمیه آخر بود، اما باید در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی می‌رسید و با شکست مقابل بایرن جای خود را به تیم سالزبورگ اتریش داد.

­چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن، دورتموند، پی اس جی، اینتر، یوونتوس هم در این بازی‌ها حضور خواهند داشت و بارسلونا غایب بزرگ این جام خواهد بود.

مسئولان فیفا در نظر دارند هر ۴ سال یکبار این رقابت‌ها را برگزار کنند و شکل آن شباهت زیادی به جام جهانی فوتبال دارد و تیم‌ها در ۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت خواهند کرد و از سوی دیگر آزمونی برای آمریکا به جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی