Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی روئینگ مسابقات آسیایی جاکارتا 2108 تیم ملی 4 نفره سبک وزن بانوان کشورمان با حریفانی از تایلند، چین، تایپه و اندونزی در پیست پالمبانگ به رقابت پرداختند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران بانوی روئینگ کشورمان در نهایت با ثبت رکورد 7 دقیقه و 23 ثانیه و 45 صدم ثانیه در رتبه اول گروه خود قرار گرفتند و به فینال گروه A این مسابقات راه یافتند.

تیم 4 نفره روئینگ بانوان کشورمان از مهسا جاور، مریم کریمی، مریم امید پارسا و نازنین رحمانی تشکیل شده است.

تیم روئینگ 2 نفره بانوان ایران پیش از این به فینال مسابقات راه یافته بود.

بیشتر بخوانید: جزئیات کاروان قایقرانی اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا 

انتهای پیام/

تیم روئینگ چهار نفره بانوان در فینال A مسابقات آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند

تیم ملی کشتی فرنگی ما در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک 2 فینالیست بیشتر از تیم ملی کشتی آزاد داشت.

به گزارش طرفداری، کشتی آزاد ما در این مسابقات 5 نماینده در فینال داشت. مردان فینالیست ما در این مسابقات امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع بودند اما فرنگی کارها 7 نفر را راهی مسابقه فینال کردند.

در این مسابقات پویا دادمرز، ناصر علیزاده، امین میرزازاده، رسول گرمسیری، سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و محمدهادی ساروی موفق شدند با برتری برابر رقبای خود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا برسند. البته هر دو تیم ما در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آوردند اما رسیدن 7 نفر به فینال قهرمانی آسیا در 10 وزن نشان از عملکرد بهتر تیم ملی کشتی فرنگی دارد.

کشتی فرنگی ما توانست قهرمانی سال گذشته اش را در مسابقات قهرمانی آسیا تکرار کند و به جز حضور 7 فینالیست، ناصر علیزاده موفق شد با رسیدن به چهارمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا (که به طور متوالی از سال 2021 به دست آورده است)، رکوردی تاریخی را در عرصه مسابقات قهرمانی آسیا برای کشتی فرنگی ایران به ثبت برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر