Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@07:16:22 GMT

دو میلیارد نفر در جهان در فقر زندگی می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۶۷۰

به گزارش خرداد و به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه،سازمان بین المللی «ابتکارات توسعه» Development Initiatives مستقر در لندن در گزارش خود افزوده است: حدود دو میلیارد نفر در جهان با درآمد روزانه 3.2 دلار زندگی می کنند. گزارش افزوده است: از این میان 753 میلیون نفر در جهان با درآمد روزانه کمتر 1.9 دلار در فقر مطلق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این موسسه بین المللی همچنین به شمار نیازمندان به کمک های بشردوستانه اشاره کرده و افزوده است: بیش از 201 میلیون نفر در جهان که در 134 کشور زندگی می کنند نیازمند کمک های بشردوستانه هستند. بنابراین گزارش، یمن، سوریه، عراق، سودان جنوبی، سومالی، لبنان، اردن، سودان، فلسطین و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که به کمک های بشردوستانه نیازمندند. سازمان بین المللی «ابتکارات توسعه» افزوده است: سوریه برای پنجمین سال متوالی در سال 2017 بیشترین کمک های بشردوستانه جهانی را به خود اختصاص داده است و پس از این کشور یمن در جایگاه دوم قرار دارد. در گزارش همچنین شمار افرادی که در سال 2017 به دلیل خشونت، جنگ و ظلم در جهان آواره شدند، 65 میلیون و 500 هزار نفر اعلام شده که نسبت به سال 2016 حدود 4.5 درصد افزایش یافته است. 
جمعیت جهان براساس آخرین آمار سال 2017 میلادی بیش از 7 میلیارد و 600 میلیون نفر می باشد. 
برچسب ها: فقر ، اقتصاد ، فقیر

منبع: خرداد

کلیدواژه: فقر اقتصاد فقیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • مقام سازمان ملل: حمله به رفح «یک تراژدی غیرقابل وصف» است
  • کشف بناهای ماقبل‌تاریخی که «مسیری به جهان پس از مرگ» بودند (+عکس)
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران