Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:57:52 GMT

مسیر «زهرا کیانی» برای رسیدن به مدال هموار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۹۱۹

مسیر «زهرا کیانی» برای رسیدن به مدال هموار شد

جاکارتا - ایرنا - مسیر «زهرا کیانی» تالوکار تیم ووشوی بانوان ایران برای رسیدن به مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هموار شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز (یکشنبه) در آغاز رقابت های ووشوی بازی های آسیایی جاکارتا، «زهرا کیانی» بانوی تالوکار ایران در فرم «جین شو» به مصاف حریفان رفت و با اجرای فرمی تماشایی با امتیاز 9،70 به کار خود پایان داد و در رتبه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی روز سه شنبه هفته جاری در فرم «چیانگ شو» با حریفان رقابت می کند تا در نهایت مجموع فرم های جین شو و چیانگ شو مشخص کننده جایگاه وی باشد. هم اکنون، کیانی از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است.
همچنین، «فاطمه حیدری» و «هانیه رجبی» در فرم «نان چوان» به مصاف حریفان رفتند. در این فرم، رجبی به امتیاز 9،43 رسید و حیدری نیز به امتیاز 9،37 دست یافت.
این 2 تالوکار ایران، صبح فردا (دوشنبه) نیز در فرم «نن دائو» با حریفان رقابت می کنند تا در نهایت مجموع امتیازات فرم های نان چوان و نن دائو، جایگاه نهایی آنان را مشخص کند.
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي ووشو جاكارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی بانوان و آقایان به میزبانی مازندران و اصفهان در حالی برگزار می شود که تنیسور‌های حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.   در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمد مهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیر طا‌ها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیر حسین محمودی، سید محمد صالح امامی، علی رضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می‌کنند.   همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش بانوان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار شد و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدار‌های باقی مانده، راند یک بازی‌ها به پایان می‌رسد.   مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و بانوان ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات آقایان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات بانوان بر عهده شبنم کمالی است.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین