Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:00:24 GMT

احداث بزرگراه مهران - اندیمشک اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۲۰۴۴

احداث بزرگراه مهران - اندیمشک اجرایی می شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: بزودی عملیات اجرایی احداث بزرگراه مهران - دهلران - اندیمشک اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان راهداری کشور اظهار داشت: استان ایلام طی سال های گذشته به واسطه اربعین حسینی در بخش راه ها مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تنها سال گذشته از یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان، یک هزار میلیارد ریال برای راه های استان هزینه شده است.
استاندار ایلام از ساخت بزرگراه مهران - دهلران - اندیمشک به طول 240 کیلومتر خبر داد و تاکید کرد: برای این پروژه بیش از 6 هزار و 500 میلیارد ریال با مشارکت بانکی ملی هزینه می شود.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: پروزه های مختلف راهسازی متعددی در استان در مسیر ایلام - مهران، تونل کبیرکوه و ... در حال اجراست که در آینده بخش مهمی از زیرساخت های اربعین در استان را محقق می کند.
وی اضافه کرد: راهسازی و راهداری از اولویت های استان برای توسعه هستند و با توجه به کوهستانی بودن ایلام، نیازمند اعتبارات و امکانات بیشتر هستیم.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز در این دیدار گفت: هدف از سفر به ایلام بررسی زیرساخت های استان بویژه در پایانه مرزی مهران است.
عبدالهاشم حسن ‌نیا اظهار داشت: امکانات مورد نیاز استان برای اربعین در سازمان راهداری بررسی می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام نیز گفت: برای اربعین امسال افزایش 10 درصد تردد در مرز مهران پیش بینی شده است.
نورالله دلخواه یادآور شد: با توجه به افزایش تردد زوار، روزانه به سه هزار و 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران نیاز داریم.
وی افزود: سال گذشته در ایام اربعین روزانه بیش از 184 هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهسازي استانداري ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان