Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، "شیخ محمد سروی" امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: حج دارای تاریخ و سنت ابراهیمی است. مسلمانان دارای اصالت و ریشه هستند و در دین اسلام، ارکان دارای هویت می باشند.

وی افزود: حج دارای آدابی است و این آداب تمرین گذشت و ایثار و پا نهادن بر نفس است. مسلمانان مناسک ‌حج را بجا می آورند تا ضمن تزکیه نفس، خود را از گناهان پاک ‌نموده و بر ایمان خود بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حج نمایشی از روز محشر است. روزی برای حساب و پاسخگویی . دراین روز سرنوشت ساز، خیل جمعیت در مسیری قدم بر می دارند که تداعی کننده روز محشر و قیامت است.

شیخ سروی ادامه داد: حج قدرت و وحدت مسلمانان را به نمایش می گذارد. مسلمانان در خدا پرستی و توحید، درحج با هم یکی می شوند. درحج برابری نژادی که دین اسلام بر آن تاکید دارد، خود را نشان می دهد. درحج سیاه و سفید و عرب و عجم کنار هم قرار می گیرند. این در حالی است که سیاه و سفید در بسیاری از کشورها یکی نیستند و یا برابری شان در سایه جنگ و خونریزی به دست امده است. این موضوع در دین اسلام، مسئله ای حل شده است.

مدرس مدرسه علوم دینی شیخ ضیایی بندرعباس خاطر نشان ساخت:ما هم می توانیم در جشن پیروزی حجاج شریک ‌باشیم . روزه روز عرفه و قربانی دادن و عید قربان، مشارکت درجشن پیروزی حجاج است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در پاسخ به پیگیری تسنیم درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال 1403 و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌‌صورت اسکناس) به مبلغ 500 (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. 

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی» (فیلم)
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو