Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:41:32 GMT

روئینگ چهار نفره بانوان به فینال گروه A راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۲۱۱۸

روئینگ چهار نفره بانوان به فینال گروه A راه یافت

تهران – ایرنا - تیم ملی روئینگ 4 نفره بانوان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 ، در مرحله مقدماتی اول شد و به فینال گروه A راه پیدا کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های قایقرانی بازی‌های آسیایی 2018، تیم ملی روئینگ ایران در بخش 4 نفره بانوان با ترکیب مهسا جاور، مریم کرمی، نازنین رحمانی و مریم امیدی ‌پارسا به رقابت با حریفان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان ملی پوش در این ماده با ثبت زمان 7:23.45 در جایگاه نخست قرار گرفتند و به فینال A راه پیدا کردند.
پیش از این روئینگ دو نفره بانوان هم به فینال A راه یافته بود. تیم مردان با ترکیب محسن شادی و عاقل حبیبیان به گروه شانس مجدد رفت. جاور و مجتبی شجاعی نیز در ماده تک نفره باید در شانس مجدد رقابت کنند. جاور در مرحله مقدماتی روئینگ تک نفره با زمان 9:18:21 دررده سوم قرار گرفت و به شانس مجدد راه یافت. شجاعی در روئینگ تک نفره سبک وزن مردان با ثبت رکورد 8:21:77 در رده سوم ایتساد و به شانس مجدد راه یافت.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا به طور رسمی از دیروز (شنبه) آغاز و تا 11 شهریور ماه امسال در 40 رشته و ٦٧ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در «جاکارتا»، «پالمبانگ» و حومه «جاوا» برگزار می شود.
ایران هم با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی به این آوردگاه قاره کهن حضور دارد.
ورزشی ** 2052**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 روئينگ بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06)، مقرر شد؛ برای مساعدت با این داوطلبان  مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/02/18از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ 1403/02/06 حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ 1403/02/21) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم