Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری در تیم ملی می‌گویند توافقات حاصل شده و کارلوس کی‌روش قبل از نهم شهریور به ایران بازمی‌گردد و به صورت رسمی قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،چیزی که از برآیند حرف‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و اطرافیان تیم ملی می‌توان فهمید این است؛ کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های امارات سرمربی تیم ملی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش این روز‌ها هر چند قراردادش تمام شده و آزاد است به تیم جدیدی برود ولی همچنان منتظر ایران است و تصمیم دارد دوباره روی نیمکت تیم ملی بنشیند. کی‌روش دلایل زیادی برای ماندن در ایران دارد. او در ایران رئیس خودش است. به دلیل سطح علم و دانشی که دارد، مسئولان فدراسیون فوتبال همواره به کارلوس بهای زیادی می‌دهند و در خیلی از تصمیم‌گیری‌ها راحت است. او همچنین برای رفت و آمد از ایران مشکل خاصی ندارد و حتی می‌تواند بیشتر از زمان توافق، از کشور خارج شود. از سویی کی‌روش بازیکنانی دارد که حاضرند برایش جان دهند. کارلوس در هر تیمی بود با یک مشکل مشترک روبه‌رو می‌شد. به دلیل سختگیری زیادش، همواره بازیکنان با او به مشکل می‌خورند. در رئال‌مادرید این مشکل را داشت. در تیم ملی پرتغال هم رونالدو و دار و دسته اش مقابلش ایستادند. در ایران، اما بازیکنان برای کی‌روش جان‌شان را می‌دهند. حاضرند در زمین مسابقه سر و صورت خود را جلوی توپ بگذارند و مردانه از دروازه ایران دفاع کنند. به همین خاطر او دوست دارد دوباره در تیم ملی باقی بماند و به کارش ادامه دهد. کی‌روش از نظر مالی هم همواره قرارداد خوبی با ایران بسته و به همین خاطر، تیم ملی ایران برایش بهترین گزینه است. از سویی بین ایرانی‌ها و کی‌روش رابطه‌ای احساسی به وجود آمده؛ به شکلی که او هنگام ترک ایران، با گریه رفت. کارلوس با وجود اتمام قراردادش، تلاش خود را کرد تا بتواند با ایران همکاری کند. او کمی از خواسته‌های خود هم کوتاه آمده و به همین دلیل دو طرف برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند. منابع خبری در تیم ملی می‌گویند توافقات حاصل شده و کارلوس کی‌روش قبل از نهم شهریور به ایران بازمی‌گردد و به صورت رسمی قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند. یک منبع آگاه با خنده می‌گوید: «بلیت برگشت برای این مربی رزرو شده، اما هنوز تاریخ دقیقش مشخص نیست.»

این خبر خوبی برای اکثر بازیکنان ایران است چراکه قلباً دوست دارند او در تیم ملی بماند و کارش را ادامه دهد. کارلوس کی‌روش به مسئولان فدراسیون فوتبال گفته تنها دلیلی که باعث می‌شود در تیم ملی بماند «موفقیت» است و به همین خاطر توقع دارد تا برنامه‌ها درست اجرا شود. منظور او این است که اگر ایمان نداشته باشد ایران به موفقیت نخواهد رسید، در تیم ملی نمی‌ماند. پس اگر او قراردادش را به صورت رسمی تمدید کند یعنی به این نتیجه رسیده که تیم ملی موفق خواهد شد. کارلوس از همین حالا تمام برنامه‌ریزی‌ها را کرده است. برنامه بازی‌ها و اردو‌ها مشخص است. او حتی ملی‌پوش‌ها را هم مشخص کرده است. ایران در تلاش است تا شهریورماه اردویی در خارج از ایران داشته باشد و گزینه‌ها در حال بررسی است.   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

به نقل از ایرنا سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898446

دیگر خبرها

  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت