Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خودروساز کره‌ای از نسل جدید تکنولوژی منطقه صوتی مجزا SSZ رونمایی کرده است. تکنولوژی مورد بحث به هر سرنشین اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از هدفون به موسیقی موردعلاقه خود گوش کند و درعین‌حال بتواند به آسانی با دیگر افراد حاضر در خودرو نیز ارتباط برقرار نماید.

SSZ قادر است میدان‌های صوتی خودرو را به لطف یک سری بلندگوی پیشرفته کنترل نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بلندگوها از اصول علمی برای کاهش یا افزایش میزان صدای موج‌های صوتی استفاده می‌کنند و به سرنشینان اجازه می‌دهند تا از صداهای ایزوله شده لذت ببرند. هیوندای می‌گوید این تکنولوژی همان اثر سیستم‌های حذف نویزهای مزاحم در بسیاری از هدفون‌های مدرن را دارد.

SSZ نه تنها به هر سرنشین اجازه می‌دهد از موزیک موردعلاقه خود لذت ببرد بلکه باعث می‌شود افراد داخل خودرو گوشی‌های هندزفری خود را در اختیار داشته باشند. همچنین SSZ می‌تواند صداهای مشخصی همچون صدای سیستم صوتی را ایزوله و منحصر به راننده کند تا به این ترتیب سرنشینان بتوانند از سفری بدون پارازیت و کاملاً آرامش‌بخش لذت ببرند.

یکی از محققان آزمایشگاه NVH هیوندای می‌گوید:

مشتریان در عصر خودران ها خواهان آپشن های تفریحی و سرگرمی شخصی‌سازی بوده و از جمله این موارد می‌توان به خلاقیت‌های تکنولوژیکی همچون سیستم صوتی مجزا اشاره کرد.

او ادامه می‌دهد:

من امیدوارم با ارائه فضاهای صوتی مجزا و مستقل برای راننده و سرنشین‌ها آن‌ها تجربه سفر و حمل‌ونقل راحت‌تر و جذاب‌تری داشته باشند.

هیوندای خاطرنشان می‌سازد تکنولوژی SSZ را ظرف یک تا دو سال آینده در محصولات تولیدی خود بکار خواهد برد. هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی ابتدا در کدام محصولات ظاهر خواهد شد اما منطقی است که آن را اولین بار در محصولات لوکس هیوندای ببینیم.

منبع: پدال

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی

وزارت مخابرات و تکنولوژی و معلوماتی طالبان گفته است برای اطمینان از بسته بودن شماری از سایت‌های اینترنتی از شرکت‌های مخابراتی در کابل نظارت کرده است.

عنایت‌الله الکوزی، سخنگوی وزارت مخابرات و تکنولوژی و معلوماتی طالبان با نشر پیامی در برگه ایکس نوشت این روند به منظور نظارت از سایت‌های اینترنتی غیراخلاقی و برنامه‌های غیرقانونی صورت گرفته است.

این وزارت افزوده است اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی در کابل همچنان مسدود است.

این در حالی است که طالبان پیش از این استفاده از اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی را غیرشرعی خوانده بودند.

وزارت مخابرات و تکنولوژی طالبان چندی پیش در نشستی برای بستن اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی ضرب‌الاجل تعیین کرده‌ بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • چه کنیم تا مغزمان پیر نشود؟
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت