Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اشکانی با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی امشب راهی جاکارتا خواهد شد، اظهار داشت: نفرات اعزامی ماه هاست که در اردوهای شبانه روزی و پرفشار آماده سازی به انجام تمرینات سنگین مشغول بوده اند و حالا زمان آن رسیده تا با خوشرنگترین مدال بازیهای آسیایی، مزد زحمات خود را بگیرند. به جرات می توان گفت که مسافران بازیهای آسیایی از جمله باغیرت ترین و سخت کوش ترین کشتی‌گیران حال حاضر هستند که زیر بار تمرینات سنگین ، خم به ابرو نیاوردند و با دل و جان تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی حق کم‌کاری و ناامیدی در این میدان مهم را ندارند، گفت: روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری ملی پوشان از مهمترین عوامل امیدواری ما برای کسب بهترین مدال بازیهای آسیایی است. البته برخی از نفرات ما نیز از تجربه بالایی در اینگونه میادین برخوردارند که این مورد هم از جمله نقاط قوت تیم ماست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه اعزام ملی پوشان به بازیهای آسیایی یادآور شد: با توج به توان و پتانسیل بچه ها به این تیم ایمان دارم و هر ۶ فرنگی‌کاران اعزامی را شانس کسب مدال طلا می دانم. کشتی همواره بار سنگین مدال آوری در بازیهای آسیایی را بر دوش کشیده که این بار هم مطمئنم از این میدان مهم قاره ای سربلند بیرون خواهیم آمد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازیهای آسیایی را مهرداد مردانی (۶۰ کیلوگرم)، محمدرضا گرایی (۶۷ کیلوگرم)، محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم)، حسین نوری (۸۷ کیلوگرم)، علی اکبر حیدری (۹۷ کیلوگرم) و بهنام مهدی‌زاده (۱۳۰ کیلوگرم) تشکیل می دهند که شنبه شب برای حضور راهی شهر جاکارتا می شوند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی کشتی شبانه روزی مسافران تیم ملی کشتی ایران مدال طلا کشتی فرنگی کشتی فرنگی علی اشکانی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد