Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:ساعت ۲۳:۰۰ بیست و چهارم مردادماه در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان خاش بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "ایرندگان" برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس بیانگر این امر بود که مردی ۳۵ ساله به نام یعقوب توسط ۶ سرنشین مسلح دو دستگاه سواری پراید به ضرب چندین گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی ایرندگان پس از هماهنگی قاضی ویژه قتل تحقیقات میدانی گسترده‌ای را برای دستگیری متمهان آغاز کردند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده با استفاده از سرنخ‌های بجامانده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی در کمتر از سه روز از زمان گزارش اولیه متهم اصلی این پرونده را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های اولیه به قتل جوان در پی اختلافات قبلی با مقتول با استفاده از یک قبضه کلاش اعتراف که با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات برای دستگیری همدستان متواری او ادامه دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد

بخشدار امام حسن گفت: در درگیری میان دو صیاد بومی در کنار ساحل بندرامام حسن یک نفر کشته شد.

عبدالله درخشان سه شنبه شب در گفتگو با ما در بوشهر افزود: بعدازظهرامروزسه شنبه ۷فروردین ۱۴۰۳ دریک درگیری بین دو صیادبومی بندرامام حسن یکی ازصیادان با چاقو به قتل رسید.

وی اضافه کرد: انگیزه قاتل که فعلا متواری است مشخص نیست. به گفته وی امنیت کامل در این بندر برقرار است.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان
  • آدم ربایی مرد میانسال توسط همسرش