Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۱۱۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، هدایت صفری از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور 115 پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند؛ گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح نذورات مردمی مراکز نیکوکاری؛ هیأت امنای مساجد و معتمدین محلات نیز همکاری دارند؛ گفت: طبق برنامه‌ریزی نذورات در همان روز عید قربان توزیع خواهد شد.

صفری گفت: مردم استان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری0968877 و یا با شماره‌گیری کد #024*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

گفتنی است، برآورد ارزش ریالی نذورات مردمی در عید قربان سال قبل 190 میلیون ریال بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان زنجان تلفن کمک های مردمی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها