Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@18:09:40 GMT

کشف 125 راس دام قاچاق در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۳۰۲۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان ، فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان گفت : ديروز ماموران این فرماندهی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهر زاهدان به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند.
سرهنگ علی عارف نژاد افزود : ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار این خودروها در بازرسی از آنها تعداد 125 رأس گوسفند قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 75 میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توقیف خودروها گفت : افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف گوسفند دام قاچاق زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد

تین نیوز

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۴۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان عصر شنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی های انجام شده، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

جاویدان افزود: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روزگذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان سوخت به محض رویت ماموران از محل متواری شدند که ۲ عدد مشک ماری حاوی ، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

جاویدان اظهار کرد: طی ۲ عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک دستگاه کامیون و ۲ عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت های کشف شده در این ۲ عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر