Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@14:58:27 GMT

اعزام تیم ملی بوکس ایران به جاکارتا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۳۱۰۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، تیم ملی بوکس ایران با ترکیب امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده و شاهین موسوی به سرمربیگری اکبر احدی و مربیگری علی مظاهری راهی اندونزی شد. کاروان اعزامی بوکس همراه با تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو از مالزی به اندونزی رفت. حسین ثوری رییس فدراسیون هم به عنوان سرپرست تیم ملی بوکس راهی جاکارتا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی جاکارتا از دوم شهریور آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بوکس بازیهای آسیایی بازیهای آسیایی جاکارتا بوکسورها تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.   این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی جمعه ۱۰ فروردین به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.   در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی (خراسان‌رضوی)، حدیث رضایی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی (کرمان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش (گیلان) تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان پیگیری می‌کنند. فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.   آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین برای دستیابی به جواز حضور در هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.   گفتنی است؛ (در صورت کسب سهمیه)، اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منوط به بررسی و تصمیم کمیته فنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو