Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مربی و کاپیتان تیم‌های فوتبال افغانستان و فلسطین پیش از برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم در کابل، در یک نشست خبری از آمادگی‌شان برای این دیدار سخن گفتند.

انوش دستگیر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، گفت: "فلسطین تیمی است که در بیست بازی قبلی خود پنج بازی‌اش را باخته و دیگر دیدارها را برنده شده است اما از نگاه کیفیت تیم ما هم آماده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل شایسته، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: "کوشش می‌کنم که فردا هر چه در توان داریم به خرج دهیم تا پیروز شویم".

از سوی دیگر مربی تیم ملی فوتبال فلسطین نیز از آمادگی شاگردان‌اش در این دیدار سخن گفت و افزود که برگزاری این دیدار بر تقویت روابط دو کشور اثر گزار خواهد بود. 

نورالدین اولدلی، مربی تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "مربی تیم فوتبال افغانستان جوان است مطمئناً که او به دنبال نتیجه خوب است و بازیکنان ما نیز آماده هستند".

عبدالله جبار، کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "ما در کشور خود مان در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و از این که این بازی در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد برای ما مشکل نیست".

دو تیم پیش از این دو بار به صورت رفت و برگشت در بازی‌های مقدماتی راه یابی به جام جهانی در سال 2010 و یک بار در بازی‎های چلنج کاپ آسیا در سال 2014 به مصاف هم رفتند که هر سه دیدار با پیروزی تیم ملی فوتبال فلسطین همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال افغانستان تیم ملی فوتبال فلسطین فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند

دریافت 3 MB کد خبر 6094973

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند