Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس جريان حکمت ملي عراق بار ديگر ضمن مخالفت با تحريم هاي يکجانبه و ظالمانه آمريکا ضد ايران بر گسترش روابط دوجانبه بين بغداد - تهران تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «سيد عمار حکيم» رييس جريان حکمت ملي عراق روز شنبه در ديدار« برت مک گورک » نماينده ويژه رييس جمهوري آمريکا در گروه موسوم به ائتلاف بين المللي ضد داعش در بغداد به وي گوشزد کرد، روابط عراق با همسايگان به ويژه جمهوري اسلامي ايران بايد مد نظر ديگر کشورها قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد عمار حکيم افزود ، عراق با همسايگان خود به ويژه جمهوري اسلامي ايران روابط ويژه‌اي دارد.
«دونالد ترامپ» رييس جمهوري آمريکا هشتم ماه مي 2018 خروج يکجانبه و غير قانوني کشورش از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و بازگشت تحريم ها ضد ايران را اعلام کرد.
ترامپ، ششم اوت 2018 نيز در فرماني، برخي تحريم هاي غيرقانوني اين کشور عليه ايران را در بخش خودروسازي و طلا بازگرداند.
رييس جريان حکمت ملي عراق همچنين در اين ديدار با اشاره به اوضاع داخلي عراق نکته اي ديگر را نيز به نماينده ترامپ گوشزد کرد و افزود، تشکيل دولت جديد عراق براساس شروط مرجعيت اين کشور خواهد بود. 118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این کنگره در دو بخش آزاد و ویژه، همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهد، افتتاح و در نیشابور با بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.   معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بخش آزاد این کنگره با موضوع آزاد و در همه قالب‌های شعری و بخش ویژه در دو موضوع حماسی (قهرمانان ملی) و سلسلة الذهب (به مناسبت دهه کرامت) برگزار می‌شود.   فاطمه حسینی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال اثر به کنگره شعر «توس تا نیشابور» ۱۰ اردیبهشت ماه است و اولویت انتخاب برگزیده، با آثاری خواهد بود که در جشنواره‌ها و مسابقات دیگر شرکت نکرده باشند.    او ادامه داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ اثر خود را به همراه نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس به نشانی @Toos_neyshaboor در پیام‌رسان ایتا ارسال کند.

دیگر خبرها

  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی
  •  الان دوران بزن در رو نیست | اسرائیلی‌ها فکر کردند که ایران چشم خود را خواهد بست
  • اسرائیل سطح تنش در منطقه را بالا برد نه ایران