Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@13:11:37 GMT

«بازرس کل» محمد رحمانیان در شبکه ۴

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۳۴۸۵

به گزارش ایلنا، تئاتر تلویزیونی «بازرس کل» به کارگردانی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی جواد ظهیری در هفت قسمت از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

موضوع داستان این تله‌تئاتر درباره بی‌اعتنایی‌ها و سوءاستفاده‌های مالی مسئولان و فرماندار شهر کوچک و دور افتاده‌ای واقع در روسیه در نیمه قرن نوزدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وضعیتی که آنها تماما به دل‌مشغولی‌های خود سرگرم هستند خبر می‌رسد یک بازرس کل از شهر سن‌پترزبورگ برای بررسی اوضاع عازم شده است و این خبر مسوولان را سخت به وحشت و تکاپو می‌اندازد، به طوری که وقتی مردی نیرنگ باز و خوشگذران وارد شهر می‌شود او را به جای بازرس اشتباه می‌گیرند. مرد عیاش از این فرصت به نفع خود استفاده می‌کند و تاثیرپذیری مردم شهر از این اشتباه فاحش ماجراهای کمیک و طنزآلودی را به وجود می‌آورد.

مهدی هاشمی، رضا فیاضی، احمد آقالو، سیما تیرانداز، آرمان امید، بهرام ابراهیمی، بیژن افشار، خسرو احمدی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی، هومن برق نورد، هنگامه صالحی، رضا بابک، غلامرضا طباطبائی، مهتاب نصیرپور، سارا فرزادفر، آزیتا فضائی، آرش فصیح، مهدی شقایقی حق، آتیه جاوید، اسماعیل محمدکریمی، هادی عامل، جواد پورزند، مجید حیدری، یحیی فروغی، نیما شکوهی، میلاد محمدی مطلق، اسماعیل موسوی نژاد، حسین ربیعی، محمد صبوری، غلام رستمی، سعید جلیلی، اعظم اسکندری، مرجان گل چرمی، اختر پناهی، علیرضا فولادشکن و منصوره سبزواری مجموعه بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی هنرنمایی می‌کنند.

کارگردان هنری این اثر را محمد رحمانیان بر عهده داشته و ساسان امیر پور کارگردانی تلویزیونی آن را انجام داده است.

شبکه چهار سیما در تابستان ۹۷ هر شب ساعت ۲۳ یک تله تئاتر را در قالب برنامه «نمایشخانه» تقدیم علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تله تئاتر محمد رحمانيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این برنامه به تهیه کنندگی «روح الله امینی» شب‌های یک شنبه و سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
حافظان قرآن کریم از سراسر کشور با حضور در مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در بخش‌های مختلف حفظ، مفاهیم و ... قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در دو بخش خواهران و برادران تهیه شده است که کوچکترین شرکت کننده در آن دختر بچه ۴ ساله حافظ قرآن کریم است.

مسابقه بزرگ قرآنی‌ها تولید مشترک مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت» از مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن ومعارف سیما است.

دیگر خبرها

  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • مستند «نغمه های لرزاده» از شبکه مستند سیما پخش می شود
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین