Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: استیضاح وزرای اقتصادی کشور در دستور کار مجلس است اگرچه استیضاح وزیر کشور نیز مورد مطالبه تعدادی از نمایندگان است اما فعلاً وی استیضاح نخواهد شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها آذربایجان غربی نظرات

سید هادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی استیضاح وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت: چندی پیش 187 نفر از نمایندگان نامه‌ای با مضمون تغییرات در کابینه اقتصادی را تقدیم رئیس‌جمهور کردند تا سریعاً اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رئیس‌کل بانک مرکزی نیز تغییر کرد اما بعد از آن دولت از ادامه تغییرات ممانعت کرد چراکه با توجه به شرایط موجود، نباید دولت را با استیضاح تضعیف کرد.

بهادری افزود: انتظار داریم تدابیر جدی در بخش اقتصادی صورت بگیرد و بر همین اساس استیضاح وزیران اقتصادی در دستور کار قرار گرفته‌ و استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در همین راستا انجام گرفت  و از کابینه حذف شد.

وی گفت: وزیر اقتصاد نیز از جمله وزرائی است که در دستور کار برای استیضاح قرار گرفته چراکه می‌توانست عملکردی بهتر و مدیریتی بهتر از این ارائه دهد. وزیر کشاورزی نیز از جمله وزیرانی است که در صف استیضاح باقی‌مانده البته وزیران دیگری از جمله وزیر کشور نیز باید مورد استیضاح قرار بگیرند اما به دلیل شرایط کشور فعلاً به صلاح نیست.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به پاسخ شهردار ارومیه به سوالات ۸ تن از اعضا شورای شهر در جلسه امروز و عدم اقناع ۶ نفر از اعضا، استیضاح شهردار تأیید و حداکثر تا ۱۰ روز نسبت به برگزاری جلسه استیضاح اقدام خواهد شد.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جلسه پاسخگویی شهردار ارومیه به سوالات ۸ نفر از اعضا شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شهردار ارومیه به ۹ سوال مطرح شده از سوی اعضا پاسخ‌های خود را ارائه داد و به سایر سوالات مطرح شده نیز پاسخگو و نتیجه آن عدم اقناع اکثریت اعضا شورای شهر بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نظر جمعی اعضا شورای شهر شروع روند استیضاح یا عدم استیضاح شهردار ارومیه مورد رأی‌گیری قرار گرفت که استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

وحیدافشار تصریح کرد: ریاست شورای شهر حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

وی تأکید کرد: چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار ارومیه خواهد ماند.

کد خبر 747012

دیگر خبرها

  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود