Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، ترامپ در واکنش به خبر روزنامه نیویورک تایمز، اعلام کرد به وکیل ارشد و دیگر کارکنان کاخ سفید اجازه همکاری کامل با تحقیقات رابرت مولر را داده بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در توییتر اعلام کرد به دان مک گان، وکیل کاخ سفید و دیگر کارکنان ریاست جمهوری اجازه داده بود با بازپرسان مامور تحقیق درباره احتمال تبانی با روسیه در تبلیغات انتخاباتی‌اش، به طور کامل همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ این خبر را پس از انتشار خبری در نیویورک تایمز مبنی بر همکاری خوب مک گان با تحقیقات رابرت مولر دادستان ویژه اعلام کرد. به نوشته این روزنامه مک گان دست کم سه بار و در مجموع ۳۰ ساعت با بازپرسان گفتگو کرده است.
ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: «من به دان مک گان وکیل و دیگر کارکنان کاخ سفید اجازه دادم با دادستان ویژه کاملا همکاری کنند».
وی افزود: «افزون بر این، ما بیش از یک میلیون صفحه سند تحویل دادیم که این بیشترین شفافیت تاریخ است. بدون تبانی، بدون ممانعت».
نیوریوک تایمز به نقل از شخصیت‌های زیادی از مسئولان سابق و فعلی اعلام کرده است مک گان جزئیات دقیقی در ارتباط با این پرسش که آیا ترامپ در پی ممانعت از اجرای عدالت بوده است، ارائه کرده است.
این توییت ترامپ نشان می‌دهد که مک گان اجازه داشته با مولر همکاری کامل کند، اما نیویورک تایمز شک دارد که ترامپ از سطح همکاری این وکیل آگاه باشد. این روزنامه تاکید کرد به ندرت دیده می‌شود یک وکیل چنین همکاری گسترده‌ای با بازپرسان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واکنش ترامپ نيويورک تايمز وکيل ارشد کاخ سفيد سند شفافيت رئيس جمهور آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری