Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز  زنجان؛ مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان می‌توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند


صفری افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:این نهاد امسال نیز همانند سال های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم خیر استان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری0968877 و یا با شماره‌گیری کد #024*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.
خیران زنجانی سال گذشته بیش از 190 میلیون  تومان در روز عید سعید قربان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذر و قربانی کمک کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قربان عید توزیع گذشته زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود